mutant 200s leest geen kaart

papaatje0

New Member
Lid sinds
20 nov 2007
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
79
Goeie morgen iedereen

Gisteren heeft tv-vlaanderen me een nieuwe kaart toegestuurd,en nadat ik ze in mijn ontvanger DG-station mutant 200s had gestopt,kon ik de gecodeerde zenders niet meer ontvangen.De image is fantacy 2.9.final van 11-08-2006.
Zou er nieuwe soft bestaan of een andere image,waarmee ik de kaartlezer weer aan de praat krijg???

vriendelijke groeten uit wevelgem

willy
 
Laatste uboot.bijn erop met flashwizard 1.2 dan een recente enigma voor de mutant erop met flashwizard 1.2 uit download menu Cccam 2.0.11 erop en draaien maar.
 
Bedankt Guardian voor de tip,ik zal het proberen en geef daarna het resultaat mee.

willy
 
Hallo Guardian

ik heb er de abcom enigma (12-02-2009) ingeladen,doch de ontvanger leest nod steeds mijn tv-vlaanderen kaart niet.Hoe kan ik de goeie CCcam er in zetten???
beste dank bij voorbaat
willy
 
hoi Guardian en alle anderen,

het is me gelukt om de abcom enigma er in te laden,dan het controlepanel te installeren en uiteindelijk de Cccam 2.0.11 te plaatsen en te activeren,waardoor mijn mutant weer mijn nieuwe TV-Vlaanderen kaart leest.
Het heeft een tijdje geduurd(ziekte)doch nu is alles ok.Nogmaals bedankt aan iedereen
willy
 
goeie namiddag,

Kunnen jullie me stap voor stap uitleggen hoe ik in mijn mutant s200 CCcam 2.0.11 kan vervangen door de nieuwe CCcam 2.1.1,daar bij het updaten van mijn 2?kaart van tv-vlaanderen(dus alleen voor de vlaamse zenders) de managment datum blijft staan op 18-05-2009 , waardoor ik geen beeld meer heb op die vlaamse zenders.

hartelijk dank bij voorbaat en groetjes uit west-vlaanderen
willy
 
Ja

Even het hele CCcam 2.1.1 pakketje downloaden en uitpakken op je pc

Het bestandje CCcam.ppc hernoemen naar CCcam

Nu op de box CCcam uitzetten en dan via FTP het hernoemde bestandje in /var/bin zetten ( rechten op 755 )
Daarna CCcam weer aanzetten via de blauwe knop van je ab.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan