Muziek waarom kan ik nooit vinden wat ik zoek?

S

satkiiker

Hallo allemaal,
Ik ben weer op zoek naar muziek die ik via Kazaa en E-mule niet kan vinden. Misschien kan iemand mij hier weer helpen?

Ik zoek het album "Groeten uit Grollo" van Cuby and the Blizzards.
En twee albums van Santana, te weten "Welcome" en "Focus III"

En kan iemand mij iets verder helpen met een muziekstuk dat gezongen zou zijn door ene "Theu Boermans" een nummer over paarden of iets dergelijks.
Klinkt wat cryptisch, maar meer informatie heb ik niet gekregen.

Alvast erg bedankt.

Ik zoek het album "Groeten uit Grolloo" van Cuby and the Blizzards.

Hahaha je bent een ( o ) vergeten aan het eind
Dit is gewoon te vinden bij Kazaa,zeker op het verkeerde uur daar gekeken.

nieuwsgroepen, werkt veel sneller , gezien jou smaak
alt bin sounds mp3 rock
alt bin sounds mp3 rock full-album
van cuby en santana is de afgelopen 2 maanden alles gepost
maurits

Met welke tool kun je het beste downloaden via nieuwsgroepen?

Met Newsleecher.
Hier vind je er de nodige info over.

Tja ik kan je maar een paar tips meegeven, als ik zoek op albums die moeilijk te vinden zijn op Kazaa, Shareaza, en andere peer to peer netwerken, dan ga ik vaak op zoek naar de hoesjes van zulke albums, en dan ga ik nummer voor nummer zoeken van zo'n album, en dan vaak blijf ik toch nog bij Kazaa hangen want dit heeft al heel vaak voor mij het gewenste resultaat gegeven.

andere sites om 1 en ander eventueel te kunnen downloaden, kunnen zijn: Het ftd forum, Grabbit, Suprnova ( bittorrent).

Ook een andere oplossing zou kunnen zijn, bijvoorbeeld forums zoals vrijemp3, bedrock of dekleinstedesterkste, daar kun je bijvoorbeeld vragen of iemand het voor je in een upload zet. ;)

Ook sites zoals deze goed in de gaten houden want daar staat vaak heel veel leuks op. tip ook de archieven eens afspeuren!

Want in de tijd dat ik dit berichtje zit te typen, heeft Kazaa al heel veel over "cuby"gevonden :biggrin:.

Ik hoop voor jou dat er wat nuttige tips tussen zitten ;)

probeer eens direct connect++..
vindt je heel erg veel mee :)

Spirit

Originally posted by Bigfoot1972
Met welke tool kun je het beste downloaden via nieuwsgroepen?

Xnews of NewsBinPro.
De laatste heeft wel een serial nodig(of crack) en is errug moeilijk als je niet echt thuis bent in de binaries.
Voordeel is weer dat ie naar meerdere servers tegelijk kan kijken,dus mis je een bestand op de server waar je met Xnews bijv. download heeft nieuwsbinpro dus het voordeel dat ie ook naar andere servers kijkt en het direct zal downloaden als het niet compleet zou zijn.
Verder kun je hem stand-by zetten als je met FTD-V3 een dvd of muxiekbestand oid hebt gevonden en het nog niet geupload is.
Zodra de upload dan begint begint jouw download.

Dit alles is dus met Xnews niet te doen.Hier kun je alleen maar mee downloaden en zoeken in een groep van de binaries die je eerst alle headers laat lezen en dan via een zoekknopje de mogelijkheid geeft om alleen maar in deze binarie te zoeken.
Zeer eenvoudig programma dus en zeker aan te raden als je een beginneling in de binaries bent .......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan