mx pro kodi 16.0

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
heeft er iemand ervaring met deze Wi-Fi of ik daar ook in het buitenland nederlandse tv zenders kan ontvangen
gr frans
 
Frans
Ik heb een vergelijkbare Android box, bevalt me wel. Ook met Kodi erop.

Nederlandse TV in het buitenland zal alleen maar lukken als je ergens
een IPTV abonnement neemt met Nederlandse zenders in het pakket.

 
Frans Zo een IPTV abonnement is wel illegaal.
 
denk dat ik deze bestel
http://www.aliexpress.com/item/1080P-Full-HD-HDMI-DVB-T-T2-TV-Box-VGA-AV-Tuner-Receiver-Converter-With-Remote/32635839247.html
 
Frans, ik heb het nog niet goed gelezen bij die link die jij hier wegzet, maar ik mis een stukje internet op dit ding, of is dit jou bedoeling???


The DVB-T/T2 can easily turn your computer into a TV set, compatible with all CRT and LCD monitors, so that your monitor can instantly watch 1080P HD TV.

Bestel ut maar, en we horen wel hoe en of het zijn werk doet. ;) 
 
is Wi-Fi heb op de hotelkamer wi-fi
 
DVB T T2 is toch Digitenne?
Daar ontvang je geen Nederlandse zenders mee op je kantoor.
Ook al heb je daar Wi-Fi.
 
Ik denk niet dat Frans hier iets aan gaat hebben?
 
dvb t/t2 is inderdaad Digitenne en daar ontvang je wel NL zenders mee op de T maar niet op T2 daar zijn ze bij de oosterburen wel druk mee bezig , dus een prul van niks want voor Digitenne ben je gebonden aan het zicht naar een zendmast. en dat valt het vies tegen.

Ik heb ooit zitten spelen moest gelijk een versterker antenne aanschaffen en die op de nok van huis plakken om een paar zenders te ontvangen, Dus ...kijk uit wat je koopt
 
Wil je in het buitenland naar de nederlandse zenders kijken dan lukt dat meestal niet omdat ze aan het ip adres zijn dat je in het buitenland zit. Dit kan je oplossen door vpn of Hola. Hola is een app die je installeert waarna je een keuze kan maken in landen kies je hier NL dan kan je wel naar de nederlandse tv kijken.
 
heb die ene afbesteld en heb nu een android /kodi box besteld nu alleen nog een code bemachtigen ze zeggen dat hij het zo doet maar riskeer dat niet
 
Hoe gooi ik die iptv in kodi.
Op mijn rasberry pi 2 met kaostv kan ik van alles  toevoegen maar moet ik wel weten wat.
Iemand een houw toe?
 
https://support.rapidiptv.net/hc/en-us/articles/204302111-How-to-setup-IPTV-on-Kodi-XBMC
 
@the matrix: Waarom zet je kaostv niet ook bij Kodi?
Ik weet alleen niet of je kaostv op Kodi veel kan instellen.

Hier staat het stap voor stap beschreven.
https://www.kaosbox.tv/forum/ftopic/hoe-gebruik-je-de-kaosbox-installer/
 
Uhm ik snap even niet wat je bedoeld. Kaos tv is in principe kodi met een gemakkelijke schilletje maar is en blijft kodi
Kaostv werkt bij mij in principe al goed  het  gaat mij om iptv installeren onder kodi. De link van jacob zou al iets moeten opleveren.

Moet dat nog bekijken lig nu horizontaal met een stuk of 7 wervels die vast zitten en daardoor enorme spierpijn. Zit onder de drugs en pijnstillers drugs is codeine icm paracetamol.
 
Ben je lekker mee, sterkte.
 
Ik zal aangeven wat ik gedaan heb in Kodi.
Bij Google Play Store IPTV van Alexander Sofronof, de gratis
versie
, binnenhalen en installeren.

Een m3u playlist in geheugen of op USB zetten.
m3u file aanklikken en kies voor afspelen op IPTV en kijken maar.
De kunst is wel om een langer werkende m3u lijst te hebben.

De gratis versie omdat ik een pesthekel aan betalen heb.
 
Matrix, doe het eens een keer rustig aan joh!!!  Je blijft geen 18. ;) 

Uh, ik heb al veel iptv dingetjes geprobeerd en getest, maar hetgeen wat ik wil zien blijft bij de meesten maar ff werken, dus ik zit met smart te wachten op mijn iptv pakketje van die spleetogen waar het een jaar voor ?25,-  zou moeten werken. 

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan