na 40 jaar

frweber

Addicted Member
Lid sinds
2 jan 2003
Berichten
1.468
Waarderingsscore
0
Punten
0
In het begin van haar huwelijk legt een vrouw een doos onder haar bed en zegt tegen haar man: "Je moet me beloven dat je nooit in die doos kijkt!" Hij, smoorverliefd op zijn vrouw, belooft er nooit in te zulle kijken. Jarenlang houd de man zijn woord. Na 40 jaar huwelijk houdt hij het niet meer uit. Hij negeert de belofte en maakt de doos open. In de doos zitten 3 lege flesjes bier en 6.000,- contant geld. Stomverbaasd schuift hij de doos weer onder het bed. Een paar dagen later, in een gezellig restaurant bij kaarslicht en een glaasje wijn, vertelt de man tegen de vrouw dat hij naar 40 jaar voor het eerst in de doos gekeken heeft! "ik kon me nieuwsgierigheid niet meer in houden" zegt de man. "Vertel me wat die flesjes bier betekenen" zegt de man. De vrouw antwoord "Telkens als jij weg was en ik deed het met een ander, dronk ik een fles je bier leeg en legde het flesje in de doos" antwoord de vrouw. De man schrikt van het antwoord en denk na, hij was vaak weg op zakenreis en dus vaak van huis. Als het in 40 jaar maar 3x gebeurt is kan de man er nog wel mee leven, denkt hij bij zich zelf. Even later schiet de man het geldbedrag binnen en vraagt "waarom heb je in de koffer een geld bedrag van 6000 liggen? Waarop de vrouw antwoord "tsja, zegt de vrouw, iedere keer als de doos vol was, heb ik de flessen ingeleverd voor statiegeld..."
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan