Na dan heb ik er nu een paar voor Freggel1

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Je verdiensten voor de kalender, voor wat hoort wat.. :biggrin:
Bekijk deze maar eens en deze en hier ook nog..

Maaruh, ik zie een bekende. :biggrin: :sex:

En helaas weer niets te zien van de fiets, nu loopt ze buiten bij zo'n houten bruggetje of zo en moet je toch zien waar ze de fiets neergezet heeft maar helaas weer niets te zien!!:banaan:

WEER DIE FIETS gaat niet goed hier op forum.....Weer de strijdbijl????

Zullen we het anders doen dan?

Lekker ons kaartje uit de decoder treken, en er weer eens wat progjes op los laten en eens kijken hoever we kunnen komen, heb laatst nog ergens een leuk logje zien staan. ;)

Is misschien wel leuk om het hier in 2008 weer eens over te gaan hebben, maar dan moeten er geen andere strijdbijlen opgegraven gaan worden. ;)

Maar dan niet meer zeuren dat er geen tieten meer gepost worden. :stupid:

Tieten ok maar dan zonder fiets maar ja met al die db fans valt er weinig meer te doen he, ik wil wel hoor maar denk dat de rest het wel ok vind zo...dus doe ik maar voor mezelf wat,een beetje loggen wat kijken weer eens een kaart opblazen dus ligt echt niet aan mij....

En dan? Weer wat sex kanaaltjes vrij en kom je die griet met die fiets op je tv tegen straks hahaha. Krijg je daar weer comentaar op.. :biggrin: Gewoon tieten linkjes blijven plaatsen.. :cool: :rolleyes: :sorry: :biggrin:

Ik riep het laatst ook al, dat op inxs nu tegenwoordig freeXdelight zit, maar niemand die dat verder opgemerkt heeft...

Tieten zat hier hoor.

Wel opgemerkt hoor, ik ben die FreeXdelight immers gaan zoeken, vond hem toen echter nog niet.:)

Jammer hangslot, die hebben ze al weer weggehaald.

Jenni, gaat regelmatig met mij fietsen. Ja en als het dan mooi weer is neem ik mijn canon 400d mee. Vandaar.

Ik wist wel dat jullie goed op internet kunnen speuren, dus ik heb het niet vermeld.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Een van dezer dagen ben ik toch wel in de buurt, dan neem ik ook een canon mee, alleen van een ander soort, dan regelen we het effe.:gun:

En dan gaat Jenni weer mee naar diegene die ze ook gekregen had! Ik dus!:biggrin:

Krasse taal BT als ik moet helpen dan hoor ik het wel, dus jenni zit bij nummer 10 is die verkocht dan door freggel?????????/

Jij bent hier van harte welkom.

Maar zoals ik al ieder heb geschreven, geef Freggel1 even de tijd voor het zoeken naar een nieuwe fiets. Dan gaat zijn fiets weer naar mij en dan gaat Jenni weer naar BT.

Alles netjes opgelost.

:biggrin:
Nr.10

Jij mag hier nu in de garage komen kijken, want echt, er staat hier een nieuwe fiets!!!

Alleen het is een herenfiets, dus of ik deze verkocht krijg?

Dan gaat zijn fiets weer naar mij en dan gaat Jenni weer naar BT.
Ja leuk, maar dat duurt me te lang en het is dus initieel al fout gelopen want die had helemaal niet bij jou terecht moeten komen.
Maar oke, ik wil nog wel heel efkens afwachten.

Interesse in een herenfiets is er aan deze zijde overigens niet.

BT ik help je ....

Heh, daar krijg ik toch weer een warm hart van Pikkie...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan