Na homesharing dan nu ook internetshare helemaal OK

Y

YuBo

Leuke en nieuwe ontwikkelingen !

Konden we al constateren dat Canal zich druk maakt over de SmartWi .... maar er uiteindelijk helemaal niets tegen doet.

De eigen dealers verkopen het als warme happies, en Canal zwijgt al vele weken :)

______________________________
Dan deze week een nieuwe stap :)
______________________________

Lees in TV satellite nummer 25 een groot artikel over internetsharing. 2 ontvangers die vanuit de fabricage direct illegaal TV kijken mogelijk maken.

Kopen, aansluiten op je ADSL lijn, menu instellen ?n voil?, menig pakket open.
De ontvangers zijn al een tijdje op de markt.

Wat is daar nu nieuws aan ?

Het nieuws is dat deze nu open en bloot worden aangeboden door de canal digitaal dealers, net als de SmartWi :)

Ja, als je n? n?g twijfel hebt of dit n? wel of niet kan ...

Lijkt me dat je dan ook niet meer zo geheimzinnig over andere linux apparaten hoeft te doen.

De importeur(s) zijn beide canal digitaal dealer en beide aangesloten aan het door canal meebetaalde satellietplatform.

Wat een mooie dag :)
 
Zeker een mooie dag, maar ik denk dat dit nu net iets te ver gaat. Homesharing is nog tot daar aan toe, maar internetsharing?
Dat is echt omzeiling van abonnementsgelden middels technieken. Het is afwachten maar hier vermoed ik dat C+ echt wel iets tegen zal ondernemen.
Wellicht niet zelf, maar via de stichting STOP omdat deze sterker is gezien dit ook meerdere provider betreft en de meesten zijn ook aangesloten bij die organisatie.
 
Er gebeuren wel gekkere dingen :)

Lees voor de grap eens het artikel in de Satellite.

Net als bij de smartwi is ook de importeur weer uit de lidmaatschappen van canal digitaal en satellietplatform.

Zat SmartWi in de homesharing,

Zitten de ontvangers van deze berichten toch ?cht helemaal in de internetsharing :)

Zo lang canal dit onder haar eigen dealers en platformleden toelaat mag je er tocht ?cht vanuitgaan dat de kans dat er actie komt minimaal is ;-)

Deze ontvanger is ?cht voor de dummies geschikt : aansluiten met een netwerkkabeltje op je ADSL verbinding, menu instellen en gratis kijken naar bergen betaalpaketten.

Ik hoef 'm niet, maar reken maar dat bergen mensen deze ontvanger binnen 6 maanden in huis hebben.

Alweer een mooie dag dus.
 
Yubo heb je een link naar de site waar ik dit vinden kan..... ben erg nieuwsgierig
 
Ja, dat klopt.

Het artikel Zou je even kunnen oppikken (TV satellite) en misschien staat die ook al op de website van SBS.

De giller is dat Canal zich druk schijnt te maken om van alles en nog wat.

Terwijl je dus gewoon bij Canal Digitaal- en Satellietplatform dealers een ontvanger kan ophalen waar alle paketten gewoon GRATIS te ontvangen zijn.

Wat een mega-sukkels :)

Geen illegale firmware laden, gewoon aansluiten.

Koop de kast, sluit hem met een netwerkkabeltje aan op de router van een ADSL verbinding en hoppa !

(wel even IP adres in het menu invoeren)

Leuk he ?

Kastje wordt w?l waardeloos als de cardshare servers waar deze ontvanger zichzelf mee verbindt uit de lucht gaat (down). Nadeeltje.

Maar goed ... voor wie de gok wil wagen zit bij de dealer goed voor een 250 euro, bijna alle paketten open, gratis :)

Ja, daar kunnen ze in Hilversum nog een puntje aan zuigen.

De importeur ? ook gewoon canal digitaal- en satellietplatform dealer !

Lang leve de lol.
 
wat gebeurt er als je dat ip adres van die visionnet in de dreambox ingeeft?
gaan dan ook al die paketten open?
of moet de software dan worden aangepast?
opzich zou dat toch ook moeten werken!

of denk ik weer verkeerd?
of op een andere ontvanger met een internet aansluiting!

ik ben best benieuwd of dit kan.
 
Uiteraard is dit met de Dreambox, Elan, Relook, Reelbox en meer netwerk linux ontvangers mogelijk.

Het enige verschil is dat in deze ontvanger de firmware al helemaal klaar is gezet om cardsharing te doen met reeds ingerichtte servers.

Je dient echter te beschikken over de servergegevens, en die zijn vooralsnog goed "verpakt" in de firmware van de VN 8000.
 
Ik denk dat je trouwens meer vrijheid heb met die boxen die je zelf kunt instellen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan