Naast Duckstad FM nu ook Duckstad TV!

pet123

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
1.148
Waarderingsscore
33
Punten
48
Leeftijd
49
In navolging van Duckstad FM heeft het Duckboard de eer om Duckstad TV aan te kondigen. Duckstad TV zal (als de test uitzending goed verloopt) maandelijks te zien op de eerste zondag van de maand. Aanstaande zondag zal de eerste (test) uitzending plaats vinden.

De uitzendingen zullen plaats vinden via E-Bird 33 oost op transponder 11062 hor. 6050 3/4 (NOB transponder).

De uitzendingen worden mogelijk gemaakt door USS waar ??n van de moderators werkzaam is. Het was even spannend of de NOB de transponder voor de hobby activiteiten van het Duckboard beschikbaar wilde stellen maar nu is er eindelijk groenlicht gegeven (vandaar de aankondiging op zo?n korte termijn). De uitzending zal plaats vinden van 12:00 tot 13:00. De playout van de uitzending zal worden verzorgt door de SNG die op zondag morgen de verbinding verzorgt voor de kerkmis voor de publieke omroep.

Inhoud van de eerste uitzending aanstaande zondag:

Presentatie over de tot stand komen van Duckstad TV
Demonstratie DM600S die beschikbaar is gesteld door de hoofdsponsor van het Duckforum.


Veel kijkplezier gewenst, Duckstad TV Team
 
? de SNG wagen is al geweest om te testen of onze spullen wel goed genoeg zijn voor deze wel heel speciale uitzending.
Er is reeds getest op de eutelsat op 33e en op 16e alles in FTA
 
Die test op 16e heb ik toevallig gezien.

Multispeed
 
Ik dacht dat ik gisteren deze test zag op 21 graden. Vond het raar was ook maar heel even beeld. Misschien had men door dat ze toen op de verkeerde sataliet bezig waren en zijn ze alsnog nog naar de 16 gegaan?

;)
Nr.10
 
Ha Wizzard,

Ik wist dat je ermee bezig was, maar dacht niet dat het haalbaar zou zijn.
Geweldig dat het gaat lukken, ik zet de harde schijf van de dream op tijd aan en ben zeer nieuwssgierig :)
 
Met Dank aan Pet123 voor de steun zijn kennissen en aperatuur hij heeft dit alles mogelijk gemaakt.

Kijk ook op http://www.flappie.org
 
Eej Wizz... super, je schreef wel in het modforum dat je naast de radio nog druk met iets bezig was in de stuido, maar het kwam niet echt in me op dat je ook TV ging doen, nu begrijp ik ook je vragen voor bepaalde info.

Is wel supercool natuurlijk, een volwaardig station met lokale radio en TV. Hartstikke mooi, en ook fijn dat de anderen je ook zo goed geholpen hebben!!!

Wel een probleempje, gaat hier net niet lukken, bij 28.2 oost is het bij mij op anders "kijkt" mijn schotel naar het huis van de buren, dus als iemand zo vriendelijk zou willen zijn de uitzending op te nemen, dan kunnen we evt. iets afspreken om hem op een ftp te zetten of op cd of dvd op te sturen als ie te groot wordt.
Daar heb ik best wel een paar euri verzend- en lege-media kosten voor over.

Ik zie net dat jij hem opneemt TD, misschien kunnen we per pm iets afspreken?
 
Nog een paar uurtjes dan is het zover,ik ben benieuwd
Gr g@it
 
Black Tiger;176020 zei:
Wel een probleempje, gaat hier net niet lukken, bij 28.2 oost is het bij mij op anders "kijkt" mijn schotel naar het huis van de buren


Gelukkig heb ik daar geen last van BT, ik verheug me op de eerste uitzending!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan