@All capone
Ik weet echt wel dat er aan bepaalde systemen gewerkt wordt,maar zeg eens eerlijk hoeveel van die coderingen kijk jij al,als ik het moet geloven heb jij alles open.
Van irdeto 2 weet ik ondertussen wel wat,maar dat betreft de orginele kaart die mosc wordt,namelijk het modificeren van zo`n orgineel,op fun is er vooralsnog niks,en van seca 2 weet ik ook wel wat,maar ook dat betreft enkel een serie kaarten waarin een bug zat,maar waar alle latere series die bug niet meer hebben,lezen is wel mogelijk ,het modificeren is zeer zeker nog een moeilijke kwestie(wordt wel wat vooruitgang geboekt).Ook van premiere weet ik dat zij nog aan bepaalde struikelblokken zitten,waardoor betacrypt nog geen verleden tijd is,de caid blijven niet voor niks in beeld,Van cryptoworks weet ik dat er wel al wat mogelijk is,maar cinenova is toch echt een probleem en niet te vergelijken met het andere pakket waar jij op doelt.Cinenova is dus voor de meeste hobbyisten ook voor mij niet weggelegd via de sat,over het andere kastje ga ik het hier niet hebben.Van het systeem waar veel xxx zenders op over zijn weet ik dat het zeer zeker nog niet open ligt,voor niemand op dit moment.Van videoqaurd weet ik dat er sommige mensen kunnen kijken,en verassend ook met een nokia 9500(heb het zelf niet)maar weet wel dat het mogelijk is,maar dat zal niet en waarschijnlijk nooit grootschalig publiek worden,reden er liggen bij een grootschalig publieke hack al drie setjes klaar,die gelijk verzonden worden als het gebeurt,degene die dus wel kunnen kijken hebben er weinig belang bij om het dus in de openbaarheid te brengen.Maar zelf denk ik dat er bij jouw net zoveel zwarte kanalen zijn als bij mij.Want het meeste wat tot nu toe gebracht wordt is onzin ,virrusen of dialers.
O ja en voor de zekerheid zal ik even vermelden dat canal + niet op irdeto 2 overgaat,maar op hetzelfde systeem als stream,iets wat in ligt tussen irdeto 1 en irdeto 2,namelijk de deltakaart,en zelfs beter beveiligt is als irdeto 2 voor dat je dadelijk roept dat jij als enigste op 16 november nog kan kijken,ja met een abbo kan het ,zonder gaat het toch echt op zwart,en dat waarschijnlijk net als bij stream in ??n dag,kwestie van irdeto 1 even uitzetten.