Hmmm ??n ding all ,en dat is de regel:
Het enige jammere is dat de EU nog moet regelen dat iedere EU inwoner aan een officieel MOSC kaartje met ABO kan komen. Waar de leveranciers te kort komen met software voor de ontvangers kunnen wij hobbyen. XP is bij de meeste PC's nu toch ook de basis. Een ieder richt daarna de PC toch ook op z'n eigen manier in. Liefst met software met licentie.
Ik denk en ikweet zeker dat dit nooit gaat gebeuren,reden een mosc kaart is een officiele kaart,maar door onszelf gemodificeerd,vandaar mosc kaart,en ik denk niet dat providers
daar nu op zitten te wachten.
Maar zo eenvoudig als alles lijkt zo is het niet hoor,en dat weet ik wel zeker,en ik was degene die al maanden terug waarschuwde voor een nieuwe hack en de eventuele problemen die er dan kunnen gaan volgen,die is namelijk heel eenvoudig,het spel is dan namelijk voor de meeste providers over en uit,die zullen dan waarschijnlijk verdwijnen omdat ze failliet zijn,en dan is het beeld ook zwart,dus zo makkelijk als het was mag het nooit meer worden,het wordt dus de kunst om het tot de echte hobbyist te beperken,en niet meer voor de grote massa.