NanoXX 9800HD reclame wegknippen

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
De NanoXX 9800HD heeft geen interne harde schijf dus ik gebruik een externe harde schijf, dit is de Platinum van My Drive 500GB, 6,4cm zonder externe voeding (wordt aangestuurd door alleen de USB-poort).

Het reclame knippen gaat via de Mediaplayer, deze zit in bovengenoemde versie.

Ik pak mijn afstandbediening,

Ik druk op de knop Media, vervolgens zie je alle films die je hebt opgenomen, je selecteert de film die je wilt bewerken dmv het pijltje naar boven of naar beneden, als je die film hebt geselecteerd druk je op de knop OK.

Bovenop de afstandbediening zit een knop met een vergrootglas;

De film gaat nu spelen;

Dmv de pijltjes naar rechts (en links als je terug wilt) selecteer je wanneer de reclame begint; als je nu op de groene knop duwt zie je de tekst: Start positie knippen.

Je spoelt die film tot aan het begin van die reclame, dan duw je weer op de groene knop en je ziet dat de tekst verandert in Eind positie knippen.

Dan spoel je door dmv het rechter pijltje tot je aan het eind van de reclame bent, dan duw je weer op die groene knop en dan gaat er een soort programma draaien (je ziet onderop diverse keren een gele balk lopen met de percentages van de vorderingen);

Als dat programma klaar is krijg je een soort melding van "bewerking voltooid, druk op OK"

Dat doe je ook met alle andere reclames van die film.

Groetjes man!

Bones

P.S. volgens mij werkt het ook op de Vantage 9000HD maar die heeft wel een interne HDD;

De firmware heet daar 02.55.01T-O maar dat weet ik niet zeker, dus voor de Vantage gebruikers: eerst een backup maken van je huidige firmware, en tevens een backup maken van je SYS en Channellist

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan