Nanoxx9800 hd

schatetieter62

New Member
Lid sinds
3 jan 2010
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
76
Nanoxx9800 hd

--------------------------------------------------------------------------------

Ik bezit een Nanoxx9800HD met exeterne schijf.

De laatste tijd heb ik problemen met opname progamas.

Wanneer ik progameert of direcht opneemt ,de ontvanger schakelt altijd uit n.a een 5 tal seconden en begin opnieuw.Daarbij is zeer moeilijk om het opnemen uit te schakelen. De media is ingeschakelt en de extrene schijf werkt goed.

Wat kan het probleem zijn?

 
Hoi schatetieter62,

je schrijft:

de ontvanger schakelt altijd uit n.a een 5 tal seconden en begin opnieuw
Snap ik niet, heeft met je instellingen temaken.

Ik zal mijn PVR-instellingen opschrijven en kom zo terug.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 00:48 uur ----------

Ben ik weer, hier mijn gegevens:

Max opnametijd : 4uur

Max tijdverschuiving: 3 uur

Timeshift: handmatig

Extra opnametijd: 4 minuten

Hdd auto standby: uit

Auto wissen: uit

CI Multi-descramble: uit (ik werk met de 02.55.01 T-A van Kampfrollie, dus een CI heb ik niet nodig met deze firmware, ik gebruik de interne kaartlezer).

Ik heb testen uitgevoerd met diverse firmware's (ook met die van Vantage), klik op mijn naam en klik vervolgens op zoek alle berichten van Bones, dan kom je ze zeker tegen.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 01:00 uur ----------

Nog even dit: voordat je andere firmware gaat plaatsen, raad ik je aan om eerst een backup te maken van je sys en channellist op een USB stick die in FAT32 is geformatteerd.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 01:20 uur ----------

Sorry BT, weer een dubbelpost.

@schatetieter62

Was ik vergeten te vermelden: sommige bedrijven hebben een andere bootloader in zowel de NanoXX 9800HD alsmede in de Vantage 8000HD geplaatst, je moet hier dringend rekening mee houden voordat je andere firmware wilt gaan plaatsen (ook je channellist kan dan niet goed functioneren)

Ik wil zeer graag weten wat voor firmware je nu gebruikt; eindigt die op 00 dan heb je zeer waarschijnlijk mazzel omdat dat dan een originele firmwareversie is en omdat ik dan ook geloof dat je de originele bootloader hebt.

@BT sorry voor de dubbelpost, maar dit moest ik echt vermelden.

 
Bedankt voor de uitleg, het propleem is opgelost.De instelling was in orde

maar het probleem lag aan de schijf zelf.

bedankt

 
Toch fijn dat je nog even de oplossing kwam melden, dus jij ook bedankt!(Y)

 
Hoi schatetieter62

Ook ik ben blij voor je dat het probleem is opgelost; ik ben echter altijd nieuwsgierig; wat voor firmware heb jij er in hangen?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan