NAnoxx9800

schatetieter62

New Member
Lid sinds
3 jan 2010
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
76
:jajaja:Weet er iemand hoe het komt,waneer er een programa wordt opgenomen er maar op een beperkt aantal posten kan gekeken worden met de 2de tuner.

vb:Kan maar naar Vlaamse posten gekeken worden ,als er op de VRT wordt opgnomen.En geen halmark,Mgm,TVoranje enzo verder.

Is dit normaal bij deze ontvanger.

Mijn dankvoor een antwoord.

 
Hoi.

Dat ligt er aan hoe je het apparaat hebt aangesloten en ingesteld.

Heb je het apparaat aangesloten door de twee tuners met lekaar door te verbinden, of dat zo ingesteld in het menu, dan krijg je exact het effect dat je beschrijft.

Dus vertel eens wat meer over hoe je de ontvanger hebt aangesloten en hoe je 'm hebt ingesteld (kun je gemakkelijk uit het menu overschrijven).

 
Ik heb ook de NanoXX 9800HD.

Ik weet dat als je naar het instellingenmenu gaat, dat je kan kiezen (je ziet plaatjes van foto's op je beeldscherm) hoe je m hebt aangesloten. MAS3 heeft helemaal gelijk: als je m dmv een loop hebt aangesloten krijg je de door jou beschreven problemen; het beste is om zowel tuner 1 alsmede tuner 2 met 2 aparte coaxkabels te verbinden met een (bv) Quad lnbf.

Persoonlijk vind ik het apparaat ingewikkeld en de gebruiksaanwijzing te sumier.

Ik heb m weer afgekoppeld.

Als ik een beetje meer tijd heb ga ik er weer eens mee aan de slag.

Er staat ook nergens hoe ik die "Channel Editor" moet aansluiten via een Ethernetkabel, (bv, moet dat via mijn router of meteen op mijn pc)

En hoe ik nieuwe software kan inladen (ik weet echt niet hoe dat moet, het zou zowel via een usb-stick en/of via een ethernetkabel moeten kunnen, maar in zowel de duitse alsmede de Engelse handleiding -Nederlandse handleiding is er op dit moment niet- kan ik het niet vinden)

En dan nog iets: toen ik het apparaat kocht (bij van H****) stond er op hun advertentie dat ie ook de CD-fastscan kan inladen, dat is mij nog nooit gelukt.

Nogmaals, als ik een beetje meer tijd heb ga ik er mee aan de slag.

Groetjes,

Bones

 
Kan Mij iemand vertellen Ik heb een smartkaart TV Vlaanderen hoe het komt dat met mijn module ¨Power Cam Pro¨nu regelmatig uitvalt.

De smartkaart wordt ook niet rechtstreeks aangenomen in de ontvanger.

Kan dit ook aan mijn instelling liggen van de ontvanger.

bedankt voor het begrip

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi.

Voor deze ontvangers komt er regelmatig nieuwe firmware beschikbaar.

De ene keer zitten daar veel verbeteringen in, de andere keer merk je daar weer wat minder van.

Toch is het raadzaam om zoveel mogelijk een actuele firmware erin te hebben.

Daarmee is de kans dat je kaart in de ontvanger gelezen kan worden groter.

Let er dan wel op dat je weet hoe die kaart in de ontvanger moet, het kan zijn dat ie daarin met de chip naar beneden moet terwijl in een CI module de chip meestal naar boven moet.

Voor wat betreft je probleem met de PowerCam; word die misschien erg warm ?

Probeer dan eens of je die in de andere sleuf kan stoppen en of ie dan iets minder warm word.

En wie weet is er voor die module ook een software update (ik zal er binnenkort eens even naar op zoek gaan of dat überhaupt mogelijk is).

 
Updaten van de powercam pro op HotBird 13ºE - 11296H - 27500 - 3/4 meestal gebruiken ze de zender JSC Sport+1 het gaat vaak niet vanzelf op de zender gaan staan en de cam er een keer uit en weer in dan zou de update binnen een 10 minuten vanzelf starten en duurt wel ongeveer 45 minuten.

Het hele proces is te volgen onder common interface, Powercam, taal kiezen, Download status. Wel telkens ok drukken om te zien of en hoever de update vordert.

Als het niet lukt een ander ci slot proberen of de cam er een keer weer uit en in.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan