Navigatie systemen

appie39

Active member
Lid sinds
15 okt 2002
Berichten
186
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
54
Hallo,

Overweeg om binnenkort een navigatie systeem voor de auto te kopen,maar zie door alle bomen het bos niet meer.
Ben op zoek naar een navigatie door-to-door voor heel Europa.
Kan dit met alle navigatie systemen ? Of vallen er al een paar af ?
Dan de "upgrade". Veel systemen worden met Benelux software geleverd.Bij welke systemen kan ik upgraden voor Europa,zonder dat dit me veel (lees niets :biggrin: ) kost.
Ben dus op zoek naar een goedkoop navigatiesysteem welke makkelijk uit te breiden is.Dus niet bv Tomtom 7000 , maar eerder een navman (nu in de aanbieding voor €299.- incl. Benelux).

Appie
 
Nja, vreselijk veel ervaring heb ik er niet mee, maar ik heb een TomTom genomen. Als je de Europa versie neemt heb je de Benelux erbij dacht ik.

Een neef van de vrouw heeft Navman dacht ik, zat bij zijn Acer N35 maar die begon al met het beeld op zijn kop te zetten na de installatie.
Ook de weg ingeven waar je naar toe wilt vond ik omslachtig.
Route 66 is helemaal niks, maarja, misschien hebben anderen een andere ervaring.

Ik heb ook dat ding van de ANWB hier liggen.
 
Ik zelf heb in de auto een Becker navigatie zitten, en ik moet zeggen, het bevalt mij uitstekend. Heeft mij vorig jaar zomer net zo mooi naar Italie gebracht en ondertussen de filles omzeilt middels TMC.

Super ding

Greeetzz Grizmo
 
Ik heb hier een tomtom 300 met europa werkt prima maar,kan m nog niet zo ver krijgen dat i andere kaarten accepteerd.(behalve major maps of europa.
 
Black Tiger zei:
Een neef van de vrouw heeft Navman dacht ik, zat bij zijn Acer N35 maar die begon al met het beeld op zijn kop te zetten na de installatie.



Dat is toch een kwestie van het beeldschermpje op de juiste manier te instaleren? (omdraaien?) :biggrin:
 
k rij al twee jaar met tomtom en bevalt mij prima
ook tomtom zelf geeft wel een goede service vind ik
voor 50 euries had ik laast weer de nieuwet soft + kaarten van europa
wat alsnel bij een dealer 200 kost en heb nu zelfs polen er bij in zitten
 
ongeveer een jaar geleden heb ik een MDA van T-Mobile aangeschaft.
Ben er zeer tevreden over, daar ook een geheugen kaartje van 1 GB in gestopt.

De TOM TOM software die ik er op draai werkt perfect, zit nu op 5.1 met Plus Kaarten.

Vergeet niet de flits palen er in testoppen, er handig.
Verder kun je POI bestanden downloaden waarin de plaatsen waar de politie graag met mobile cameras staat.

Het scherm van die Mini PDA is idd iets kleiner maar zeer goed te lezen, zeker de kaarten, de stemmen die er bij horen kunnen je goed op de plaats van bestemming brengen.

Groetjes Bert
 
Ik denk dat ik vanmiddag naar de AH ga.
Medion pda incl.Benelux software voor ?199.00
Kan ik me geen buil aan vallen lijkt me.
Schijnt dat er TomTom sw opgezet kan worden.

Appie
 
heb zelf een vdo werkt het zelfde als becker is alleen iets meer uitgebreider met cd s becker heeft er 2 vdo 8 stuks staan meer hotels op etc.
becker kun je programeren en dan een muziek cd draaien vdo niet daar moet je een wissellaar bij hebben,bij vdo moet je wel op letten dat je geen iq of rs koopt om dat je dan ieder jaar een abonnement moet betalen dit gaat per cd terwijl een gewoone 4200 kun je bij iedere vrachtwagen chaufeur even lenen
groetjes frans
 
Ik heb in mijn Peugeot een Navtech systeem met een 7" TFT in mijn dashboard ingebouwd.

De volgende auto voorzie ik van een carputer meer info op: http://www.carputerforum.nl/carpc/
De audio speel ik dan af met Media engine: http://www.mediaengine.org/
De bediening gaat via een touch screen van liliput en downloaden van mijn MP3's doe ik voor de deur via wireless lan!
Tot slot, voor Navigatie koop ik gewoon een USB antenne en de software die ik daarvoor ga gebruiken, ben ik nog niet helemaal over uit.

O ja, voor mijn dochter achterin heb ik al een systeem maar die zal dan ook met de carputer geintegreerd worden.
 
Ik heb de gsm motorola a780 incl navigatie van copilot die werkt van deur tot deur de gps ontvanger zit in de telefoon ingebouwd en werkt helemaal perfect.
Voordeel is dat je de telefoon op bestemming in je zak steekt en dus geen spullen in de auto hebt


gogo
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan