NDS-codering

A

appie39

Stream (en misschien ook Tele+,maar dat weet ik niet zeker) gaan in de NDS uitzenden.Nu heb ik op een site een NDS test-file gezien.Dit was voor een wafer met een 24c32 eeprom.

Nu heb ik enkele vragen :weet iemand meer over deze NDS codering?

Heb ik een NDS CI nodig en bestaan ze al ?Komen ze wel op de markt ? Op de Stream-site staat een "NDS-embedded"-receiver.

Gaat ook Tele+ in NDS uitzenden en is dit `t resultaat van de decoder-oorlog tussen Stream en Tele+ ?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Appie

 
Je geeft zelf de meeste antwoorden al.

Die ci schijnt er aan te komen maar alleen voor abonees.

De extra codering is inderdaad resultaat van de decoder oorlog daar.

 
Thanx activ,maar jij hebt `t over een EXTRA codering.Wil dit zeggen dat ze "gewoon" in simulcrypt zenden en ik me voorlopig geen zorgen moet maken ?

Groetjes,

Appie

 
volgens wat ik heb gelezen op die italiaanse sites, (en italiaans is niet mijn sterkste taal), zou STREAM inderdaad een EXTRA codering uitzenden, dus SECA en ook NDS. In Italië moet, volgens rechterlijk bevel, nog altijd de mogelijkheid zijn om de abonees van D+ zicht te kunnen aboneren op Stream en één decoder te gebruiken (en andersom)

Maar NDS voorlopig alleen Stream heb ik gelezen.

groetjes.

 
Stream in SECA ??????? Of bedoel je Irdeto en NDS ?

Als ze in seca gaan beginnen zitten we enkele jaren goed !!

Groetjes,

Appie

 
Stream in Seca.

er zijn (waren) lopende testen van stream in seca codering. Heeft allemaal met juridische beslissing te maken dat beide betaalTV reuzen in Italie verplicht om met 1 toestel beiden te kunnen ontvangen. Tot hier toe is dat Irdeto geweest...

groetjes

 
nova is nu zijn kaarten aan het vervangen voor 2.1 kaart

is dat wat stream gaat doen net zo iets want dan gaat het toch nog lastig worden want tot nu toe nog geen oplossing voor die nova 2.1 kaart

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan