Ned en schotland(nieuw gokje)

Originally posted by crazymotha
Hahaahaahahahaha inmiddels 4 -0 :) :) :)

TATATATATATAATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATAT

5 - 0 taTAATATATATATATATATATA

OKE FOUTJE 6 -0 DAN GAAN WE MAAR ECHT DOOR!

GVD - Je hebt nog gelijk ook denk!!!

Het is nu 6-0

En net afgelopen!!!!!!!

als het goed is dan zeggen we het ook

PROFICIAT

heb ervan genoten

greets

will

Originally posted by LeJaWe
Als de Nederlandse voorhoede zal bestaan uit de spelers: Van Nistelrooy, Robben, v.d. Vaart en v.d. Meyde (als hij tenminste geen kater meer heeft van het feestje van afgelopen zaterdagnacht en zondagochtend) en rechtsachter Bosvelt en centraal of linksachter Bouma i.p.v. F. de Boer, dan rollen we de schotten op met zeker 4-1 of 5-1.

Ik heb gesproken.

Jij mag met Dick mee...................................Zat er vrij dicht bij ..............

Originally posted by LeJaWe
Als de Nederlandse voorhoede zal bestaan uit de spelers: Van Nistelrooy, Robben, v.d. Vaart en v.d. Meyde (als hij tenminste geen kater meer heeft van het feestje van afgelopen zaterdagnacht en zondagochtend) en rechtsachter Bosvelt en centraal of linksachter Bouma i.p.v. F. de Boer, dan rollen we de schotten op met zeker 4-1 of 5-1.

Ik heb gesproken.

Jij mag met Dick mee...................................Zat er vrij dicht bij ..............

6-0 Mooie eindstand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als er maar niet gedacht word dat we nu wel ff kampioen worden dan worden we mischien nog echt kampioen.

Nou hebben we de hele dag lopen schelden op de hollandse jongens....en toch zijn we er door.

Zo zie je maar ook al verwacht je er niks meer van, het toch nog goed kan komen.....(net als seca2!)

GR Fred.

Nou hebben we de hele dag lopen schelden op de hollandse jongens....en toch zijn we er door.

Zo zie je maar ook al verwacht je er niks meer van, het toch nog goed kan komen.....(net als seca2!)

GR Fred.

@ patrick z

Bedankt. Misschien moet ik Dick maar eens bellen :biggrin:. of er nog een plekje vrij is als assistent-coach. Ik heb wel zin in een gratis trip naar Portugal.

Ik moet trouwens wel toegeven dat Davids een berepartij heeft gespeeld. Zeer in dienst van het elftal, had ik niet verwacht.

Op zo een manier in dienst van het elftal is ie op zijn best.Zo speelt volgens mij ook bij juventus.

dit was tenminste eens voetballen!!!!!!!!

Mooi man.

dit was tenminste eens voetballen!!!!!!!!

Mooi man.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan