Nederlands elftal

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.201
Waarderingsscore
154
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Gisteren hoorde ik wie er allemaal geselecteerd waren door onze “lieve heer” van Gaal.

Man, man wat kan die man uit zijn nek kletsen.
Je moet gepresenteerd hebben bij je club maar ook bij het Nederlands elftal en in vorm zijn.
Dus we selecteren Noa Lang (sowieso al een vervelend ventje) die op de bank zit bij zijn club niets gepresteerd heeft en ja als je niet speelt ben je ook niet echt in vorm.
Verder nemen we Pasveer mee, is eerste keeper speelt maar is niet echt op zijn best, is nog nooit geselecteerd voor het Nederlands elftal. Geen wonder dat Chillesen helemaal door het lint gaat. Een paar weken geleden stond hij vol overtuiging te vertellen dat hij de eerste keeper zou zijn voor het WK.
Maar ja we gaan het mee maken.
 
Moeten we om dit te kijken weer ergens een abonnement afsluiten, of kunnen we het terug kijken op videoland oid???

Ik vrees dat dit een groot drama wordt, en dat alle oranje vlaggetjes en ander spul op zolder kunnen blijven staan?
 
Zo'n leuk ven tje is die Cillessen nu ook weer niet, alleen al de reactie van hem toen hij te horen kreeg dat hij niet geselecteerd was, hij staat ook niet echt bekend als een teamplayer.

Voor de rest zal het me een biet zijn wat ze presteren, ik ga nog geen minuut naar die hypocriete bende kijken.
 
ik snap niet dat Lang en Simons (allebei hoog in de kop) zijn geselecteerd en Pasveer met zijn uittrap ballen techniek
 
Man, man wat kan die man uit zijn nek kletsen
Dus we selecteren Noa Lang (sowieso al een vervelend ventje)
Zo'n leuk ven tje is die Cillessen nu ook weer niet,
ik snap niet dat Lang en Simons (allebei hoog in de kop)
4 redens al dat ik geen voetbal fan ben...
zijn helemaal geen leuke ventjes in te bekennen....
heb een paar jaar voor een dorps voetbal veld gewoond nou je wil het niet mee maken...

afschaffen die hap!
ben je het probleem Qatar ook kwijt ;)
 
Nou liever Formule 1 met geluid. Maar vrouwentennis en soms ook vrouwenvoetbal is af en toe ook wel leuk, met of zonder geluid. :biggrin:
 
  • Haha
Waarderingen: Peer
Dan wel formule 1 met geluid van Olaf en consorten want die gasten van Viaplay geven commentaar voor mensen zoals Stevie Wonder, ze vertellen exact wat je al op TV ziet, dat lijkt me een beetje overbodig en doet met aan de voice-over van SBS6 denken, die kan ik ook al schieten, zelfs de ondertitel wordt daar nog uitgesproken......
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan