Need for speed?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Hot pursuit...

Toch mooi die HD-trailers bij youtube...

Shift2

Hoi Freggel

Geweldig mooie filmpjes!

Wat ik ook geweldig vind, is het geluid!

Ik heb mn volume hard gezet, echt perfect.

Groetjes,

Bones

Ze zijn mooi maar ik kan het met mijn slechte ogen allemaal al niet meer volgen als ik het zelf moet spelen.:sad:

Grmpfz... ik heb een tijd geleden nog wat games gekocht, ben een adventures fan. Nu heb ik hier Ice Age 2. Die wil eerst al vanaf de verkeerde cd starten en bij het praten zit er geen geluid bij, de rest van het geluid is kwalitatief ook belabberd.:sad:

M'n probleem is al gefixed. Ik had m'n luidspreker instellingen van windows op 5.1 staan en dan mis je een deel van het geluid als je met de hoofdtelefoon op gaat werken.:headbang:

Anyway, ondanks de steeds mooier en realistischer wordende auto's, omgevingen en beelden blijf ik het jammer vinden dat mijn ogen het niet meer kunnen volgen en ze de spellen toch wat te snel maken voor de "iets oudere" gamer.

Black Tiger, ik speel op dit moment eigenlijk ook veel te weinig games.

Deze week de Wii weer eens aangehad, maar voordat je dan weer bij bent, een manneke van 10 wat na mij ging spelen had het rapper onder de knie. :biggrin:

Hou op. Ik dacht laatst met bowling oefenen en tennis een goede score gehaald te hebben. Zitten m'n beide dochters al lang aan meer dan het dubbele dan mij.:biggrin::biggrin:

We worden te oud denk ik.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan