nero mp3 encoder plugin

M

maikelp

hallo allemaal

ik heb nero 5.0 maar daar zit een trail mp3 encoder bij

weet iemand waar ik de mp3 encoder plugin kan krijgen voor nero 5.0

gr. maikel

alvast bedankt

 
Is alleen te registreren als je het op de normale manier wilt doen. Dat kan op de nero site. Geldt overigens ook voor orgineel aangeschafte software pakketten van Nero omdat de licentie van dat onderdeel niet is afgekocht door Ahead bij de licentiehouder van dit onderdeel.

 
Oh ja "Patrick" snel even met je vriendje bellen dat ik weer even op dit board ben....

 
Nu we het toch over Nero hebben,,,,,Ik heb hier een cd liggen waarop ik diverse files gezet heb als backup,na een tijdje weer een enkele files enz...

Maar nu komt het nu wilde ik eens kijken wat ik zoal gebackup maar ik zie alleen de laatste files die ik erop gezet heb.

Onder de optie cd info zie ik meerdere sessies staan maar onder windows verkenner zie ik dus maar 1 sessie.

Daar het gaat om vele files die te maken hebben met onze hobby baal ik hier dus een beetje van.

Wie weet hoe ik meerdere sessies kan zien en de daarop aanwezige files???

Thanxxx...Billy

 
@billy70,

Heb je de settings bij de multisession options wel goed staan ? Hier moet 'add new files to compilation' aangevinkt staan...hou er wel rekening mee dat je zo'n 20Mb aan overhead per sessie kwijt bent.

 
geen paniek trouwens... er zijn software programaatjes op te kiezen welke sesie je wil bekijken...

doe eens een search op session selector in een goeie internet searcher of op download.com

Ik denk zelfs dat er een proggie zit in easy cd creator die dat ook kan

 
weten jullie echt geen site waar ik hem gratis

kan krijgen bij de website van nero kan ik hem

wel krijgen maar dan moet ik betalen

gr maikel

 
Heb de oplossing al gevonden.

Gewoon via mijn computer en dan cd rom drive kiezen vervolgens eigenschappen en dan de juiste sessie aanklikken.

Bedankt voor het meedenken.

Billy

 
Ik heb alles gedownload bij nero (5.5 2.4 ned) is ruim 10 mb

daar komt dan de rest bij zoals plugin.

En toen heb ik het juiste serie nummer in gevoerd die is op het net te vinden

waardoor ik nu een volledige versie bezit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan