Netflix per 3 november in 12 landen met goedkoper abo met reclame (belachelijk abo)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.887
Waarderingsscore
1.039
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Of en wanneer dit in Nederland komt is onbekend, maar hier gaat het dus over.

Welnu... er staat dat er 4-5 minuten reclame per uur gaat komen. Reclames duren 15-30 seconden las ik. Ga er maar van uit dat ze dat wel maximaal gaan benutten.
Laten we er eens uitgaan van 5 minuten reclame per uur en 30 seconden lang.

Waarom heb ik er tussen haakjes belachelijk abo bij gezet?
Voor de grap heb ik dat eens berekend.
1 uur = 60 minuten - 5 minuten reclame = 55 minuten kijktijd (om het zo even te noemen).
5 minuten is 300 seconden dus omgerekend zijn dat 10 reclames van 30 seconden.

Om de hoeveel minuten kan er dan theoretisch onderbroken worden voor reclame?
Eenvoudig, 55 / 10 = 5,5. Dus om de 5,5 minuten kun je dan een reclame van 30 seconden langs je oren krijgen.

En dat is gewoonweg idioot want dat is dus veel vaker dan bij onze commerciele zenders. Zij het we korter, maar zeker niet minder irritant als het zo vaak gebeurt.

En dan is 30 seconden nog best lang voor een reclame. Er staat 15-30 seconden. Als het reclames van 15 seconden zijn kunnen ze dus zelfs nog vaker onderbreken om die 4 a 5 minuten per uur vol te krijgen.

Daarbij opgeteld het feit dat je maximaal naar 720p kijkt en een aantal films en series vanwege licenties niet beschikbaar zullen zijn.

Succes met klanten vinden dan Netflix, want HBO+ en Disney en Paramount zitten je nu al in de nek te hijgen, dus voor de reclamevrije abo's de prijzen verhogen gaat ook een lastig dingetje worden als je klanten wilt behouden.
 
dus voor de reclamevrije abo's de prijzen verhogen
Ik lees in het artikel niets over het verhogen van de bestaande abonnementen. Persoonlijk vind ik het aanbod op Netflix beter dan het aanbod op HBO. Het aanbod op andere streamingsdiensten ken ik niet.
 
Daarbij opgeteld het feit dat je maximaal naar 720p kijkt en een aantal films en series vanwege licenties niet beschikbaar zullen zijn.
en dat merk je dan NA de reclame lol

heb stream dienst netflox er uit gegooit ben nog aan het denken over cannaal digitaal
streaming dienst keken we heel weinig en voor de rest draai ik nu al een poosje op ziggo
 
Reclame gaat de samenleving domineren. Het motto is verkoop, verkoop, verkoop, en verkoop...alles naar Amerikaans model.
Het geld in de zakken van de mensen moet uitgegeven worden aan onzinnige producten, want de producten die zinnig zijn hebben geen reclame nodig.
Net als youtube zal er ook voor netflix een instelling op de firewall of een dns-spoof nodig zijn om van die hinderlijke reclames af te komen.
 
asjemenou
 
Reclame gaat de samenleving domineren.
Het is gewoon een kwestie van Europees samenwerken, gewoon niet zo'n belachelijk abo nemen, dan stappen ze er vanzelf wel vanaf als het geen klanten oplevert. Geen klanten is immers geen reclame inkomsten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Inderdaad. Gewoon niet abonneren Doe dit ook met websites via PiHole en Addblocker. Mag bepaalde sites ook niet meer op omdat ik geen cookies laat accepteren en een AddBlocker gebruik.. Mij goed, het zijn meestal van die ‘nieuws’ sites… Die kan ik missen..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan