Netflix via meerdere ip-adressen.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.194
Waarderingsscore
583
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Naar aanleidng van een antwoord van @Matrix in een ander topic start ik deze even.

Netflix hacken? Waarom voor 12? heb je een abonnement en mag je die op 6 willekeurige ip adressen gebruiken dus 2? de man.

Uhhmmmm, leg ff uit, is dit intern of extern?

Want als het extern is dan wordt het wel leuk. ;)
 
het maakt niet uit waar je bent wifi of geen wifi een ander ip adres

Je krijgt en dat moet even gecorrigeerd worden voor 12 euro maximaal 4 streams ter beschikking. (voorheen 6)

Zie voor uitgebreide info :
www.netflixclub.nl/netflix-abonnement


Dus als iemand een streampje overheeft voor 3€ ???

voorwaarde voor delen is wel dat men dan 1 stream aanhoudt
 
Nou voor een stream van ?3,- daar wil ik wel in meegaan, en ik denk dat ik er hier wel meer kan vinden die hier interesse in hebben....

Maar ik heb ff geen zin in lezen, doe je dit via de pc ( hdmi ) , en dan naar de tv, of moet je zo'n usb-stick aanschaffen voor de tv? Of kan het ook via de Apple?
 
Netflix installeer je op je laptop, op je pc of op je mobiel of op je Appletv

Dus het speelt of op je laptop of als je een hdmi aansluiting hebt hang je de laptop aan de tv.
Of via Apple tv stteamen naar tv.
Ik heb een Apple tv2 en daar is netflix al ge?nstalleerd maar niet geactiveerd.
Of die ook op de atv1 al voorge?nstalleerd is weet ik niet.
Ongetwijfeld zal dat ook wel lukken.
Of je kijkt met een verrekijker op je mobiel
 
Ah effe googelen , schijnbaar is de atv1 niet geschikt voor Netflix , heeft te maken met te weinig (cpu) power.
Wel is het mogelijk middels conversies de stream voor elkaar te krijgen maar daar zit je niet op te wachten.

Lucky me ,

Mss dat iemand toch een receptje heeft om atv1 werkzaam te krijgen
 
@the Matrix,
Jij gebruikt toch ook XBMC?
Wat heeft jouw voorkeur?
 
Ik gebruik op de atv2 idd hoofdzakelijk xbmc
Daarnaast stream ik via een hdd aangesloten op de asus router muziek en films en foto's via infuse (atv flash)

Met netflix heb ik nog geen ervaring. Ga binnen kort eens een maandje gratis hobbyen daarmee.
 
je kan het ook proberen met popcorn time die is gratis en heeft ook films
kan op pc laptop en tab en phone en streamen naar tv met crhome cast
groetjes humana
 
Op de ps3 werkt het ook perfect. En als ik het goed heb ook op de xbox.
Gr Blokker
 
Blokker 1 wat bedoel je ?
Wat werkt perfect op ps3 en xbox
 
Chromecast heb ik gehad vond de toegevoegde waarde niet bijster. In vergelijk wat de atv2 wel allemaal kan.

Mijn zoon is er blij mee.
Nu dat ik een externe schijf op mijn asus router kan aansluiten en die via mijn netwerk kan lezen en schrijven. En in combinatie met de atv2 kan ik muziek luisteren zonder de tv aan te laten staan . Maak gebruik op de atv 2 zowel hdmi naar de tv als de optische uitgang naar de versterker.
Dus tv aan appletv muziek lijst op hdd aangesloten op de asus aanroepen starten. klaar tv uit en geniet van de muziek zonder die 42" ledlamp.
 
humana;231863 zei:
je kan het ook proberen met popcorn time die is gratis en heeft ook films

Dat klint wel interessant, en gaan we eens proberen. ;)

@Matrix, Blokker bedoelt volgens mij dat Netflix ook op de Xbox en dergelijke werkt.

Ik heb trouwens eens gekeken naar het aanbod, maar dat valt tegen, en er schiet me nog iets te binnen, bij het abonnement van Ziggo ( interaktief ) zitten ook films bij, afhankelijk van welk pakket je hebt.
 
tjsa dat klopt dat het aanbod van Netflix zwaar kloten is, waarschijnlijk kopen ze alleen ouwe meuk in en proberen je zo warm te maken.

POPcorn time met gratis aanbod van (waarschijnlijk ook ouwe zooi anders staat piepkuiken van brein bij hen op de stoep) gaan we eens zoals je zegt testen.
 
Foutje, link aangepast. ;)
 
@Humana, ik moet je even bedanken voor de tip naar popcorntime, werkt echt leuk op de pc, en ik heb weer iets te doen komend weekend!!!

Maar wat ik me afvraag, zijn er nog meer van deze streamers???
 
Nachtdienst. :[
 
Popcorn time kende ik al een tijdje dat werkt inderdaad prima en er zit in de meeste gevallen wel ondertiteling bij, dat was voor mij belangrijk. Ben nu aan het kijken of het ook naar de TV te streamen is. Heb het namelijk nauwelijks gebruikt omdat ik niet graag films kijk op m'n pc.
Zit liever lekker comfortabel op de bank. :biggrin:
 
ja daar kan ik inkomen BT als ik op mijn laptop een film moet kijken dan speel ik liever met een drone ;-) (ps motortjes besteld )

Nadeel van streamen van je laptop of PC is dat je dan amper meer wat met je laptop kan doen.

Nu ik een atv2 heb zou ik die popcorn daar op willen hebben maar heb die nog niet gevonden of eigenlijk nog niet naar gezocht.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan