Netflix via meerdere ip-adressen.

Heb popcorn op een oude afgedankte laptop geinstalleerd.
Werkt goed onder windows xp, alleen zie ik alleen wat oude films.
Wel veel voor de kids te vinden.

Wat meer gaan testen ermee.
 
daar was ik al bang voor!!

Oude films zijn meestal vrij van auteursrechten en mogen dan gratis aangeboden worden
 
Net een lijst gevonden van andere progjes die films streamen via de torrents, Flixtor...

Het is alleen zo illegaal als dat het groot is. :stupid:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Esaw8BtAUV4[/ame]


Maaruh @papano? Ouwe films? Zit je toch verkeerd te kijken denk ik, kijk eens onder het kopje "popular" daar staan zat nieuwe films. ;)
 
Om alles uit het internet te halen zojuist mijn internet bij Ziggo verhoogd naar de hoogste snelheid :biggrin:

Leuk toch de "hobby" .
 
Black Tiger;231878 zei:
Ben nu aan het kijken of het ook naar de TV te streamen is. Heb het namelijk nauwelijks gebruikt omdat ik niet graag films kijk op m'n pc.


BT als je rechtsonder in het scherm kijkt zie je een knop, "streamen naar tv"
 
Denk je dat dat nodig is die maximale ziggo snelheid. Je laptop WiFi zal eerder de boel begrenzen of je moet bedraad gaan werken
 
inderdaad netflix werkt op de ps3, dat bedoelde ik.
Gr Blokker
 
Op mijn tv zit een appje met netflix.
Zou leuk kunnen zijn maar is idd. ouwe zooi.

Tip van popcorntime is dus wel leuk.

Heli's met een cam overigens ook @matrix.
 
BT als je rechtsonder in het scherm kijkt zie je een knop, "streamen naar tv"
Yep, en als je daarop klikt blijft hij hangen op "searching streaming devices". :(
Of ik moet misschien nog iets doen.

Ik heb deze methode op allerlei manieren geprobeerd, maar dat werkt bij mij ook niet.:(

Dan is er nog een ander truukje met een bestand van Github, maar dan moet ik van m'n pc een soort van servertje maken.
## How to use Popcorntime Server

- You going to need [node.js](http://nodejs.org/) installed in your computer
- Open your terminal and run `` node server``
- Get your IP number and go to your app source code and edit the file server.js line 8 with you ip
- Deploy your app on your TV and run :)
Laat ik nu niet zo'n geweldige fan zijn van java toestanden op m'n pc, zeker niet in server vorm.
Dus als dat "streamen naar TV" goed zou werken dan zou dat wel erg leuk zijn.
 
bt ik heb een crhomcast gekocht kost iets van 35 euro die doe je in de hdmi van de tv en streamen maar
 
the matrix;231890 zei:
Denk je dat dat nodig is die maximale ziggo snelheid. Je laptop WiFi zal eerder de boel begrenzen of je moet bedraad gaan werken

@matrix, voor dat tientje meer wil ik dan ook de maximale snelheid, heb namelijk voor mezelf nog meer in petto. ;)
 
ja het is idd maar 120 € per jaar meer,

Maar is je laptop wel voorzien van een goede wifi kaart en heb je 1 Gb Lan en ook gedacht aan UTP 6 kabels.

Je kon wel eens de snelheid niet halen.

Wifi met mijn Cisco router haalde op 1 meter slechts 85Mb

Nu ik de ASUS met vele malen betere wifi aan boord aangesloten op de LAN poort van de Cisco heb, loopt mijn Wifi snelheid op 5 meter naar 95Mb net zo snel als met vaste verbinding.

In mijn laptop heb ik ook een andere wifi netwerk kaart gepropt die gespect is op 450Mb/s

de oude 300mb kaartje begrensde de boel al op 75 Mb
 
Ik heb hier een Sitecom gigabit router hangen, en bekabeld haal ik keurig netjes de 180Mb. :banaan: Utpkabels zijn volgens mij nog 5...

Draadloos heb ik nog niet getest, komt hopelijk dit weekend goed.
 
@Humana: Thanks maar ik heb geen hdmi poorten meer over, daarnaast hangt m'n TV op het netwerk en het moet ook gewoon mogelijk zijn om over het netwerk te streamen, toch?
Gezien de handleiding heeft iemand het al eens werkend gehad.
Anders probeer ik het eens via m'n qnap want die ziet m'n TV ook. Is in elk geval leuk spelen.:)

freggel1 zei:
Ik heb hier een Sitecom gigabit router hangen, en bekabeld haal ik keurig netjes de 180Mb.:banaan: Utpkabels zijn volgens mij nog 5...
Als het Cat5e is dan heb je ook niet eens Cat6 nodig. Cat5e haalt ook gewoon 1 Gbit tot 100 meter.
 
Streamen op de computer is leuk, maar waarom niet gewoon streamen op de sat ontvanger?

Van sommige (film)sites kan je gewoon de stream in je settingslijst zetten en de film op de TV bekijken met de juiste image. Er is een progje dat de videostream er uit pikt en kijken maar. :)

Zal/moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken?
 
Lijk me leerzaam.

Alvast bedankt.

parabolica;231948 zei:
Streamen op de computer is leuk, maar waarom niet gewoon streamen op de sat ontvanger?

Van sommige (film)sites kan je gewoon de stream in je settingslijst zetten en de film op de TV bekijken met de juiste image. Er is een progje dat de videostream er uit pikt en kijken maar. :)

Zal/moet ik hiervoor een nieuw topic aanmaken?
 
Parablica doen !!!
Heeft de hobby tenminste weer een impuls
 
Om deze thread niet te vervuilen zal ik op jullie verzoek een apart topic openen. :)
Ik ben effe druk maar ik zal dit later op de dag doen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan