• Informatie voor Duckfiles gebruikers.

Zoals jullie kunnen zien zijn Duck en Fun samen gegaan.
    Had je alleen een account op Duck, dan kun je hier gewoon met je Duck gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.
    Wachtwoord vergeten? Resetten kan gewoon met het e-mail adres wat je op Duck gebruikte.
    Had je een account op Duck en Fun, moet je de login gegevens van Fun gebruiken.
    Lukt het niet? Neem dan even contact op via ons info e-mail adres.
    Welkom en veel plezier!

Netscape vraagje

S

schot

Weet iemand hoe ik outlook express kan intergreren in Netscape 4.72. Ik gebruik twee browsers, ie.5.5 en bovengenoemde. Nu wil ik graag als ik op een e mail link in netscape klik dat outlook express wordt gestart en niet Netscape Messenger. Weet iemand hoe ik dat kan doen.

T

theGIZMO

Hi schot,

Leuk probleem ;-) Om Outlook Express als default mail client te gebruiken binnen Netscape moet er aan een paar voorwaarden voldaan worden:

- Netscape 4 de Navigator versie (dus niet Communicator !),

- prefs.js moet aangepast worden.

Bij prefs.js (meestal in C:\Program Files\Netscape\Users\Username) moet 'third-party mail' op true staan en verwijzen naar 'navmapi32.dll'.

Tenslotte binnen OE (Tools|Options|General), OE als default Simple MAPI Mail Client definieren.

B

bat

Hé GIZMO (of moet 'the' er echt bij!),

Dat is leuk! Dat wist ik niet. Kun je Netschaap-mail ook in Lookout importeren?

Greetings,

Bat.

T

theGIZMO

@bat,

Tuurlijk kan dat...Open OE, File, Import, Netscape...had je zelf nog wel kunnen verzinnen dus voorlopig nog theGIZMO voor jou ;-)

B

bat

Yes.....yes.....seeming most of the difficult questions have simple answers (not aplying to THE question)!

I wander, should it not be THEgismo?

Greetings,

Bad.

Hosting Fun

Bovenaan Onderaan