[Newbie vraag] Hobby plannen, module nodig?

X

xAndyx

Ik ga een dreambox aanschaffen met een schotel gericht op astra & hotbird (ga evt. op later tijdstip uitbreiden naar draaibaar ivm budget). Hier komt een set top box pakket op.

Nu ben ik ook van plan om wat te gaan hobbien, heb ik dan een module & smartcard nodig? Zo ja welke?

Ik las namelijk dat de MM een goede keus is EN evt. om te bouwen is naar een MR. Ik zag ook ergens dat de dreambox helemaal geen module nodig heeft.

Ook zie ik zoveel smartcards dat ik door de bomen het bos niet meer zie :) (Gold, Silver, Titanium, Emerald, Blueice, fun etc etc)

ps hoop niet dat dit onder het kopje "zaken die leiden tot het uitvoeren van illegale activiteiten" valt want dat is niet de bedoeling. Wil alleen wat opheldering :)

Originally posted by xAndyx
Ik zag ook ergens dat de dreambox helemaal geen module of smartcard nodig heeft.

Euh wat was de vraag ook alweer, hint!

GR Fred.

Hi,
geen module nodig,
geen kaart nodig voor bepaalde paketten (Voor Premiere en C+ blauw en rood en andere C+NL zenders heb je wel een kaart nodig)
Ned1-2-3 RTL4-5 etc geen kaart nodig.

Alles word via een software emulator geregelt!

Dus kopen die handel, en de hobby begint.
MAAR PAS OP, HET WERKT VERSLAVEND!

gr

Satijntje uit Luxemburg

met juiste sfware kan je inderdaad de kaart lezers van je dreambox gebruiken.
wel ff cds kaart bij nemen als je meer dan alleen de hollanse zenders wilt ontvangen.
dus eurosport
hallmark
6 mtv kanalen
discovery
enz.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan