Newsbinprovraagje

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.172
Waarderingsscore
575
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Is het mogelijk om met Newsbinpro, twee bestanden/films in 1 keer te downloaden?

Of moet men simpelweg het programma twee keer openen, en in ieder een andere nzb laden?
 
Je kan gewoon onder file/ load plugin data, zoveel nzb's importeren als je wilt,, en dan alles selecteren en gaan downloaden.
 
Maar @Jack, Newsbinpro heeft zoals jou natuurlijk wel bekend een map waarin hij download.

Dus het wordt dan simpelweg instellen per NZB waar hij de data naar toe schrijft, onder "opties"?
 
Nee dat doet die zelf wel,, hij download toch naar de map waar die hoort,, dus als je een nzb hebt van ab nl zal die daar ook automatisch een map voor aanmaken
 
je kunt zelfs newsbinpro tig keer openen.

Als je bij eweka download let er wel op dat je maximaal met 4 lijnen mag downen
 
Hoi matrix.
Ik heb wel met nbpro een paar keer gehad dat ie me de chunk-dir volgeplempt had met enkele gig data (chunk dus).
Dat moest ik met de hand weer verwijderen. Geen idee waarom.

Ook grabit loopt wel aardig tegenwoordig.
En usenet explorer vind ik een heel mooie! (maar niet voor beginners!).

Grtz.
 
is dat de reden dat ik Newspro gebruik.

Ikke doe lekker veel nzbjes en aanklikken en seggen die wil ik in die directorie en die wil ik in die directory.

Dan gebeurd dat zoals ik wil.

Maarja dat programma kun je ook niet in een ekraakte versie krijgen, 35 dollar was goed gespendeerd dacht ikke.


Hihihii Bertje
 
Ik heb Newspro inderdaad een tijdje gemist. In het begin zag je hem wel nog eens regelmatig in een gekraakte versie.

Zeker iets met de registratie gewijzigd dat ie niet meer in gekraakt te krijgen is dan? Overigens vond ik hem erg sterk op Newsbinpro lijken.

Ondergetekende gebruikt nog altijd tot grote tevredenheid Grabit.
 
Black Tiger zei:
Ik heb Newspro inderdaad een tijdje gemist. In het begin zag je hem wel nog eens regelmatig in een gekraakte versie.

Zeker iets met de registratie gewijzigd dat ie niet meer in gekraakt te krijgen is dan? Overigens vond ik hem erg sterk op Newsbinpro lijken.

Ondergetekende gebruikt nog altijd tot grote tevredenheid Grabit.


vind newsleecher beter.

ik kan er wel aankomen mocht je het nog nodig hebben
 
Dank je voor het aanbod, maar newsleecher heb ik al getest. Daarbij ben ik de tijd gaan opnemen tussen een dvd download van Newsleecher en Grabit.
Grabit neemt 8 threads echt elk 1 file.
Newsleecher hakt de files in stukken en gebruikt dan 8 threads voor 1 enkele file. Gevolg is dat hier een dvd download met Grabit, echt opgemeten dus niet gelet op de tijd die de programmatuur aangeeft, t.o.v. Newsleecher dik 25 minuten sneller ging.
En dat vond ik een behoorlijk verschil.

Ik zie eigenlijk het betere niet van Newsleecher. Wil je gaan zoeken moet je die groepen ook al aanwezig hebbenin je lijst anders zoekt ie daar niet in.
Verder betaal je voor het programma elk jaar opnieuw terwijl Grabit gratis is en je alleen voor de search betaald als je die al nodig hebt want velen werken met nzb files.

Meerdere servers kan Grabit ook aan dus ook daar zie ik eigenlijk geen verschil.
Kwalitatief vind ik ze persoonlijk eigenlijk even goed, behalve dan dat op mijn systeem (zal misschien niet overal zo zijn) Grabit sneller download dan Newsleecher.
In het verleden was Newsleecher kwalitatief wel beter, maar dat is ook nog omdat Grabit in zijn ontwikkeling stond, sinds de nieuwste versie uit is, heb ik er nog geen problemen mee gehad.
 
och iedere dvd loopt met mijn 8mbit binnen 80 minuten binnen.

met newsleecher.

het is wat je lekker vind lopen en wat je gewend bent.
 
Ik denk ook dat het niet veel uitmaakt welk programma je gebruikt.
Ik zeg wel eens "mijn handen staan er niet na", maar volgens mij is het meer wat je gewend bent.

Ik heb een hele tijd geleden de keus gemaakt voor NewsPro, of die beter of slechter is dan andere, weet ik niet, bij de testen toen kwam hij er niet slecht uit.

Ja en ik hed de licentie gekocht en heb er nu veel plezier van.

Kijk als ik 100 miljoen films per jaar doe, mogen jullie de andere 50 miljoen wel hebben hoor, ben helemaal niet a-sociaal, gun anderen ook wel wat.

Ja ik denk dat iedereen wel eens een programma heeft waar hij/zij moeilijk afstand van kan doen.


Groetjes en veel download plezier, Bert
 
Ja smaken verschillen inderdaad!
En alles is beter dan outlook express, hahahaha!
Maar veel newsreaders zijn 'vrij' begonnen, en naarmate ze populair werden gingen ze wat kosten.
Het is niet onmogelijk dat het ook met grabit gebeurt.

Newsleecher vind ik ook wel best, en is ook vrij stabiel.
En wordt ook aanbevolen door providers bv eweka.
Als ik er echter eentje zou kopen, dan is het echt usenet explorer.
Die heeft echt een fantastische search funktie.
En er zit alles op en aan, prima spul dus!

Ja bert50, dan zul je wel weinig tijd overhebben om de films ook nog te bekijken, haha!
Maar inderdaad, veel download plezier aan ieders!

Grtz.
 
Kilroy zei:
Ja bert50, dan zul je wel weinig tijd overhebben om de films ook nog te bekijken, haha!
Maar inderdaad, veel download plezier aan ieders!

Grtz.

Ja dat klopt, ik heb gezegt downloaden, voor de heb, nee kijken heb ik geen tijd voor.
Speel liever een spelletje of zo, die download ik trouwens ook.

Hihiihihihi, Bert
 
Hahahaha... ja inderdaad Outlook Expres... LoL, als we het over beter en slechter hebben is dat inderdaad wel een feitelijk slechtere, ook bewijsbaar.:)

De rest is zowat allemaal zelfde kwaliteit. Ik zou dan ook niet zeggen dat het gaat om wat je gewend bent maar wat je prettiger vind werken.
De conclusie die ik over de snelheid trok met Newsleecher (gaf ik ook aan) is op mijn systeem zo geweest, bij een ander is dat wellicht weer omgedraait.

Grabit heeft net als Newsleecher alles wat je wensen kunt, maar ook Newspro en Newsbinpro en er zijn ook al weer anderen op de markt.

Je probeert er gewoon een aantal en blijft dan bij wat je het prettigst werken vind, echt beter of slechter is er niet.... hooguit een verschil qua mogelijkheden (xnews bijv. is bijv. wat onhandig werken).

Blijft een leuke sport. Julllie trouwens ook die uitzending gezien vanavond? Heeft me er toch eentje een apparaat uitgevonden (naja uitgevonden...) waar al weer praat over is.
Een dvdspeler die ook kan opnemen, waar ook een HD in zit (hd recorder) en die ook nog p2p ingebouwd heeft zitten.
Geen idee of daar markt voor is, maar er waren al gelijk weer van die organisaties die niet blij met het apparaat waren vanwege de p2p aanwezigheid. LoL.:biggrin:
 
Ja bt, outlook!
Toch zijn er avonturiers die proberen met outlook 100 rartjes binnen te halen, hihi!
Maar goed, alle begin is moeilijk soms!
Xnews is leuk als een vieuwertje om snel te kijken wat er zoal gaande is.
Hij is vrij en ook vrij stabiel, dus leuk om erbij te hebben.

Nee, die nieuwe vinding heb ik dan gemist!
Maar dat zie je vaak dat er bij iets nieuws weer lieden beginnen te kwekken!

Grtz.
 
Wat wel een vooruitgang voor newsleecher is in 1 van de laatste releases is de een vloeiende overgang van de ene rar naar de volgende.
Eerst was het zo dat op het einde van een rar de download even stil stond, dit is nu niet meer loopt lekker soepel door naar de volgende.
 
Oh kijk Satshow, als dat inderdaad het geval is dan is dat al goed nieuws, want alleen dat al duurde hier een aantal seconden waardoor je op 80 files al vlug net op dit punt al vlug een minuut of 3 verloor aan snelheid.
Dat hebben ze dan weer weten in te halen.
 
Deze al gezien?

http://sourceforge.net/projects/sabnzbd

Dit programma draait als een soort webserver, en je kunt het bereiken door in je browser dit in te typen: http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/
Als je nu eenmaal alles hebt ingesteld, gaat hij zelf downloaden (zie ook toggle verbosity).

Een groot voordeel van dit programma is, is dat als je de nzb invoert (http linken kan ook), dat je kunt kiezen wat het programma moet doen als je klaar bent, hij kan het repareren, uitpakken, en gelijk ook de rar bestanden weggooien.
Zo hou je je harde schijf nog mooi schoon ook.

Waar newsleecher b.v. 2.8Ghz al snel 3% van de processor gebruikt, en 35mb geheugen, gebruikt dit programma op z'n hoogst 1% en 25mb geheugen als ie aan het herstellen is.

( over genomen uit FTD)
 
Inderdaad al gelezen, maar nog niet getest. Die wilde ik deze week eens gaan bekijken en testen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan