Hahahaha... ja inderdaad Outlook Expres... LoL, als we het over beter en slechter hebben is dat inderdaad wel een feitelijk slechtere, ook bewijsbaar.
De rest is zowat allemaal zelfde kwaliteit. Ik zou dan ook niet zeggen dat het gaat om wat je gewend bent maar wat je prettiger vind werken.
De conclusie die ik over de snelheid trok met Newsleecher (gaf ik ook aan) is op mijn systeem zo geweest, bij een ander is dat wellicht weer omgedraait.
Grabit heeft net als Newsleecher alles wat je wensen kunt, maar ook Newspro en Newsbinpro en er zijn ook al weer anderen op de markt.
Je probeert er gewoon een aantal en blijft dan bij wat je het prettigst werken vind, echt beter of slechter is er niet.... hooguit een verschil qua mogelijkheden (xnews bijv. is bijv. wat onhandig werken).
Blijft een leuke sport. Julllie trouwens ook die uitzending gezien vanavond? Heeft me er toch eentje een apparaat uitgevonden (naja uitgevonden...) waar al weer praat over is.
Een dvdspeler die ook kan opnemen, waar ook een HD in zit (hd recorder) en die ook nog p2p ingebouwd heeft zitten.
Geen idee of daar markt voor is, maar er waren al gelijk weer van die organisaties die niet blij met het apparaat waren vanwege de p2p aanwezigheid. LoL.