Nieuw DD kanaal

T

theGIZMO

Hi,

Eindelijk zal er na Pro7 en FilmSat/FilmNet in April een nieuw PPV kanaal van Premiere World starten in het 16:9 video-formaat en Dolby Digital 5.1 audio. Nu alleen nog hopen dat het multi-language uitzendingen zullen worden.

 
Prem* heeft een tijd lang al op een Cinedom films 2-talig uitgezonden. Maar dat hebben ze toen weer laten vallen. Misschien wel vanwege de hackers. Nu hoeven ze ook na kraakwerk minder rechten te betalen. Dus ik vraag me af of die tweetaligheid wel gaat komen.

 
@BenBem,

Op Cinedom 1 doen ze dat tot op de dag van vandaag nog steeds...

 
Je hebt gelijk Gizmo, ze doen het weer (februari) ik heb de december en januari gidsen er nog eens op nageslagen -wie wat bewaart- daar staan er snel gezien maar 2 in. Maar O.K. deze maand wel, dus is er toch nog hoop. Afwachten maar.

 
Ja dat klop ze waren tijdelijk gestopt maar kregen van de vele vele abbo's een hoop protesten, want er zijn ook Duitsers die willen kontroleren of Rutger Hauwer echt Engels kan spreken :)

En vergeet natuurlijk niet al die buitenlanders die in soldaten pakjes hele steden in Duitsland bevolken!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan