nieuw forum?

M

mert32

Hallo mede duckers,

is het misschien een optie om voor digitale televisie via de kabel een aparte forum te openen of is hier eigenlijk bedoeld voor alleen de sateliet?

groetjes,

als je problemen wil dan moet je dat doen.
ik heb me er een maal mee ingelaten om wat tips te geven, had gelijk emails van diverse mensen die bij de kabel werken dat ik dat beter niet kon doen om dat ze je gelijk aanpakken.

gr blokker

Vergissinkje blokker, dat ging toendertijd om het decoderen van extra tv kanalen via de zogenaamde kabelontvangers. Mr. Zap etc.

Ik neem aan dat mert32 gewoon een topic bedoeld over digitale tv, waar je kunt spreken over ontvangers, zowel kabel- alsook Digitenne, de ontwikkeling daarvan, hulp bij problemen etc.
Niet het illegale deel dus.

Ik dacht toch echt gezien te hebben dat er al een forum is waarover kabelboxen gesproken wordt hier???

Of zit ik nou per abuis... ;)

Dan zit je abuis. De Dbox en Dbox2 zijn beiden in eerste instantie satellietdozen, uitgebracht door Premiere hoofdzakelijk, voor hun abonnee's.
Er zijn ook kabelversies van, maar da's iets anders, het Dbox topic betreft dus geen Digitale TV en Kabel topic.
Evenzo zou je in de Dreambox sectie over de Dreambox kabeldoos kunnen spreken want die bestaat ook c.q. is in ontwikkeling.:)
Maar da's dus iets anders dan bedoeld.

Ik bedoelde gewoon een apart forum kun je praten over :
- ontvangers
-signaal sterkte
- de nieuwe kanalen
- prijsvergelijkingen tussen maatschappijen

vast ook nog wel andere dingen..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan