Nieuw Gratis Internet telefoon via P2P

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Ik kwam dit proggie tegen en het werkt super, geluid is 3 x beter dan de normale telefoon.
En bovendien werkt het met iedere Firewall zonder te configureren.
En gratis!!!! vriendenlijstje is aan te maken en het werkt heel leuk.

SKYPE IS INTERNET TELPHONY THAT JUST WORKS...

• make free phone calls - all over the world
  • better sound quality than your regular telephone
  • works trough every firewall - no configuration
Click here to download...

Nickname: crazy_motha

Werkt het ook goed als je telefoneert met iemand die een niet digitale verbinding heeft? Zeg met 64 kb modem?

Heb ik al ergens iets over gelezen, schijnt echter niet full-duplex te werken naar ik hoorde, maar voor de rest prima.

wat ik vragen wou is dat dit niet echt telefoneren is toch? ik bedoel dat, ik er eens een progje op had waar ik dus vanaf mijn pc naar een vaste telefoon kon belen via een bedrijf in de u s of a
maar dat ik daar dus wel naar een test periode geld voor moest betalen. dus optie was weer weg het enige wat je toen kreeg was reclame op je monitor. Ik heb heb kabel aansluiting maar dat werkte perfect. Dus dat noem ik dan bellen met een internetverbinding en niet elkaar kunnen horen over de internet p2p dus ( Ik vind bellen van pc naar foon echt bellen )

Originally posted by flip
Maar werkt alleen via een modem, niet via ADSL ??

Is niet waar hoor, ik heb het hier al een tijdje in gebruik en werkt ook perfect via adsl.

Big-Henk

Klasse proggie!

Werkt goed he crazy en dat vanuit het diepe zuiden naar jou toe ;)

Grtz Mike

Mike ik ga het steeds mooier vinden.
Heb vroeger wel eens meer met dit soort proggies gewerkt maar dit is echt toppie.
Het geluid is echt veel en veel beter dan de normale telefoon, heb nu zo?n koptelefoon met microfoon in elkaar geflanst en dat werkt super.
Ik hoop dat we nog lang van dit proggie gebruik mogen maken.

Ga snel een vriendinnetje zoeken in verweggistan dat kan nu mooi kost weinig :)

Ik gebruik Skype hier al van de week dat het gereleased is.

Prachtig programma ! Werkt echt super.... en helemaal gratis.

Firewall, Router, NAT etc, allemaal geen probleem voor deze soft, installatie is twee keer niks en configureren hoeft ook al niet.

Wie dit nog niet gebruikt loopt achter ...

CU
Red

hallo

moet de andere persoon dan niet hetzelfde programma
er op hebben zitten?
OP zich ziet hij er leuk uit
hummaxboy

Uiteraard h? ... je kan moeilijk bellen naar iemand die geen telefoon heeft ... komt op hetzelfde neer h?

Och ja, helemaal niet bij stilgestaan! ;)

En ik maar bellen naar Peez, krijg ik een mail dat hij helemaal geen telefoon heeft.

Grtz Mike

Ik las dat het van de makers van Kazaa vandaan kwam. Als ze straks het share systeem, zoals van lokale MP3's, ook gaan toepassen op de telefoonlijn van de gebruikers dan kun je lachen.
Kan je lekker goedkoop bellen met ome Cees in Canada, via de telefoonlijn van een Canadese gebruiker die niets in de gaten heeft :) :) :)
Zal wel loslopen hoor maar ik vond het ff een aardige gedachte want het is heel makkelijk echt zo te doen.

Maar nog even een vraagje aan de mensen die dit nu al gebruiken. Krijg je een soort internet telefoonnummer toegewezen ofzo? Wat is het verschil bv. met MSN waarmee je ook een perfecte P2P spraakverbinding kan hebben?
Wie kan daar iets over melden? Jij Crazy M? Jij bent een hele enthousiaste gebruiker.

ciao,
Atraxx

Tja, ik heb het ook ge?nstalleerd maar omdat ik geen vrienden heb kan ik niemand bellen.:confused:
Wat nou?

@viper

wees blij dat je geen vrienden hebt, want dan is de kans op het krijgen van aids ook minder...

@Atraxx,

Het grote verschil met MSN is dat Skype gewoon werkt ... voor iedereen ... MSN werkt hier bij mij niet, want routers, NAT, etc worden niet ondersteund ... wat wil zeggen dat er met heel wat mensen niet gebeld kan worden ...

Komt daar nog eens bij dat de geluidskwaliteit stukken beter is en dat configureren ook al niet nodig is.

SKYPE is gewoon de betere keuze ...

CU
Red

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan