Nieuw hier

domme

New Member
Lid sinds
6 nov 2013
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hey ik Dominiek en ik ben nieuw hier . Ik heb een clone dreambox 800 hd en ken er nog niks van en hoop hier het een en het ander te kunnen leren . De zoek functie zal moeten overwerken de komende dagen :p

groeten Dominiek
 
Welkom op het board. Veel informatie zul je vinden in de Dreambox sectie en wat je niet kunt vinden of onduidelijk is gewoon vragen!
 
Bedankt ik ben er vrij zeker van dat er vragen zullen komen .maar ik ga eerst de aangeboden info al eens doorzoeken . Zo begrijp ik mss al iets van de antwoorden die ik ga krijgen , als leek ken je niet alle benamingen .
 
beste Domme ;-)

Heb je een 800HD of een 800HD SE

De 800HD heeft geen HDMI connector en heeft geen ventilator bovenin.

Deze vraag is er voor als je per ongeluk naar de verkeerde informatie zoekt
 
De mijne heeft een DVI connector en geen ventilator . Op de front staat 800 HD pvr , het is een clone maar weet niet of er daar ook nog varianten in zijn .
 
dan is het een (clone) DM 800 HD

Weet je ook toevallig welke SIMcard er inzit en welke bootloader.
Dit is fundamenteel als je gaat stoeien met de box.

Als je de Box opstart komt dat (heel snel) in het kleine schermpje te staan.
Wel vervelend is dat de box geen aan/uit schakelaar heeft dan is het klungelen om dit snel te zien
 
Sorry dat het zo lang duurde voor men antwoord maar ik heb 2 kids en buiten dat je er veel tijd insteekt nemen ze nog eens 2 belangrijke dingen in beslag om te kunnen antwoorden . TV en de PC :-p

Bij het opstarten komt er in de display te staan sim 201 en boot #84 .
De image is een open pli 2.1
 
Nu met deze wetenschap geen andere images gaan gebruiken dan die voor een sim 2 en bootloader ssl 84gemaakt zijn.

En vooral geen updates toepassen vanuit de ge?nstalleerde image.

Pli 2.1 is een goede stabiele image voor jouw clone.
 
Heb hem nu op openpli 3.0 met bootloader 84d .Heb je bericht iets te laat gelezen , al vind ik de 3.0 veel sneller reageren . Heb er een beetje met bezig geweest om die benamingen wat te snappen zodat ik begrijp wat ik lees . ik heb ook een beetje uitgezocht welke image ik leuk vind en de openpli is inderdaad leuker dan de gemini toch zeker als je Nederlandse menu s wil . Je vindt wel meer uitleg voor de gemini dan voor openpli op het net .
 
open pli 3.0 is ook prima en ook stabiel ..

ook hier geldt weer Niet updaten vanuit de image !!!!!!
 
Open Pli 3.0 wil nog wel eens vreemd reageren bij het zappen of in het menu maar ook dat ligt er aan welke versie je gebruikt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan