nieuw hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sybel

hallo, ik heb me net een sat en decoder aangekocht, twin lnb, voor hotbird en astra 2

ben heel tevreden over de kwailiteit, maar er zijn erg veel zenders waar je voor moet betalen...

hoe kun je deze toch bekijken? heb gehoord dat er codes zijn ofzo?

kan iemand me daarmee helpen?

ik heb een technocom 9500x,

met usb aansluiting en seriele poort.

 
heb gehoord dat er codes zijn ofzo?
Eerst welkom op het bord.

Ja de codes staan op smartcards en die kun je aanschaffen bij de providers van die zenders.

Van de ontvanger kan ik alleen maar iets in het Arabisch vinden als je die taal machtig bent moet je daar zelf maar op zoeken, ik kan dat niet lezen.

 
ja ik heb die in syrie gekocht voor een appel en een ei :)

maar als je die kaarten nu niet wil kopen? ik ken iemand die voor 10euro alle posten vrijmaakt, dan kun je naar alles zien, maar na een week ofzo zijn ze weer allemaal gesloten :sad:

hij wil niet zegge hoe ie dat doet

 
Dan zal er wel emu software in zitten, waarschijnlijk kun je dat er met een usb stick inzetten.

Als ik Google gebruik met "technocom 9500x" vind ik een stuk of vijf sites daar moet je eens gaan lezen, daar zul je wel die software kunnen vinden en ook hoe je het er in kan zetten. :)

 
ik denk dat ik nu de software heb,

nu staat in mn decoder: cas systems

met viaacces, canon, seca, enzo..

waaar haal ik die codes dan? heb ik iets aan deze site?

http://www.technofw.com/ of mag ik geen links plaatsen?

 
Codes zitten dan in de firmware, ik zou zeggen download de X9000 eens misschien zit er een readme in naar een satboard waar je verder komt.

Kun je zelf geen Arabisch lezen of er iemand bij halen die dat kan lezen en hoe je software er in kan zetten.

 
oke de software zit er in, maar wat nu?

zijn de keys voor stel nu astra19.2 hetzelfde bij alle decoders?

en waar vind ik die keys?

 
Dit is geen vrijschakelboard.

We gaan hier dus geen links naar sites die keys plaatsen of uitleg hoe je keys in een decoder kan plaatsen.

Daar zijn zoekmachines als google voor.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan