Nieuw K(c)A bo fun file!!!

Als ik overschakel naar taq, en dan weer terug duurt het ongeveer 10sec. en dan heb ik op Cabo weer beeld.

Ook net ff de file getest op de blueicecam, en daar werkt het ook op.

Gr Fred.

hoe kan dat nu Twiligt,, die zijn toch hetzelfde als een jokercam en daar werkt die ook niet op bij mij,, heb daar 0.77 op staan.

Ja ik heb hier meer jokercams hehehe

@jack,ik denk niet dat het in een conaxcam, werkt,ik denk dat ze gewoon de mm bedoelen met conax,maar daar doet de cam het werk,en hun verwarren dat met dat conax dan ook op die kaart loopt,maar al duw je er een goldkaart in die cam dan loopt conax.
Op een fun kaart loopt dat echt niet.

Cabo werkt niet.
Ben bang dat het bij jouw dan toch de combinatie met jokercam of mm en reciever is,die het boeltje niet lekker laat werken.Denk dat dit file voor de rest op de meeste recievers wel lekker loopt.
en niet vergeten,alle andere kaarten eventueel verwijderen uit andere ci`s

Ik kan het haast niet meer volgen.

Waar zend cabo in uit?
Nagravision of Conax?

Noem eens een zender van cabo.

Gerrit

Nagravision.

sexyhot,, playboy,,sporttv,,m6

OK

Dan krijg ik niets met de file.

Niet met een Jokercam met 0.77.

Ik heb hem net getest.

Gerrit

Originally posted by jack
hoe kan dat nu Twiligt,, die zijn toch hetzelfde als een jokercam en daar werkt die ook niet op bij mij,, heb daar 0.77 op staan.

Ja ik heb hier meer jokercams hehehe

Jack, heb ik getest met een geaktiveerde kaart..., Met een lege kaart weet ik het niet!!!

Heb nu de Cabo file op een fun, in de Maggiccam slot 1,
en de xamuh 6in 1 in de Blueicecam zitten slot 2.

Beide cam's werken gelukkig goed met elkaar, dus hoef nu niets steeds van kaart te wisselen.

Gr Fred.

Ik hou het voor gezien vandaag.

Morgen is er weer een nieuwe dag.

Allemaal nog een prettige en succesvolle avond

Gerrit

dus als ik het goed begrijp werkt dit niet in de interne cam van de Humax ?

CU
Red

Leuke topic dit, hehe.

Quinelson heeft expres een externe eeprom gebruikt om zo een stabielere file te verkrijgen. D+ en Cabo gaan open en de werking hangt geheel af van de cam. De file is trager dan vroeger dus het kan enkele minuten duren.

Nagra cams ondersteunen het zonder problemen of freezes.
Werkt bij mijn samsung perfect op cabo, D+ nog niet maar dat ligt aan de samsung.
Magic met penta 1.11 schijnt te werken. Penta 1.09 enkel bij sommigen en met freezes af en toe.

ALLE cams die icecrypt gebruiken ondersteunen het hele nieuwe gebeuren bij deze 2 providers niet. Ze zijn niet compatible met CMD$02. Je hoeft dus niets te proberen want het werkt gewoon niet. We zullen nieuwe firmware nodig hebben.

Hmm bedankt Victor,,

Door jouw bericht heb ik hem nogmaals geprobeerd.
En jahoor nu wel beeld op Cabo.

Raar want ik heb een palcom met magic en penta 1.09 en kreeg geen beeld,, toen na 15 minuten de freq van sport tv laten scannen omdat die daar op stond,, en nadat ik ok zei gaf die ineens beeld.

Nu heb ik dus 2 files met beeld op cabo,, die van mijn site en deze.

zal nog wel eens op digital ook proberen.

Voor mensen met magics

Waarschijnlijk hebben jullie in het verldeden al gemerkt dat de magic altijd trager is geweest met het verkrijgen van keys op nagra. door de introductie van CMD$02 duurt het nog langer. Soms moet je echt lang wachten, kan wel 15 a 20 min duren net zoals vroeger voordat de RSA files er waren.

Geef het dus niet meteen na 5 minuten op.

Ja dat klopt wel Victor,, maar magic heeft echt grote problemen om het te decoderen,, ook al heb je beeld en zapt dan naar andere zender van Cabo duurt het weer effe voordat je beeld krijgt,, en soms krijg je het helemaal niet.

Wel raar dat alleen cabo nu werkt,, nog steeds niks voor digital gevonden.

Maar dit kan natuurlijk ook per ontvanger verschillend zijn.

ik draai met mijn hummie met axas module en heb geen problemen met de autofile van Qui_ ,snelle updat op cabo en heel stabiel vind ik heb net zeker uur getest maar vrij vlot terug als je van digital naar cabo terug gaat ..

aleen nog steeds geen beeld op D+ staat wel in dat ie open oet gaan met deze file maar ja je kunt niet alles hebben althans nog niet ..

greetzz

Met magic bedoel ik dus penta 1.09 erin en neem aan dat jij die er niet in heb zitten.

nee dat klopt Jack die heb ik er niet inzitten ik draai met penta 1.11 (C)

Hier werkt Cabo binnen de 5 minuten, alleen D+ doet het niet.
ID Digital20E MM.1.04 met Penta 1.11

strong 4355 EVO AXAS MET PENTA 1.09 cabo werkte binnen de 2minuten

hir humax 5400z 3.2 met axas 1.11 conax en cabo fiel van jack van 27-12-03 binnen 2min beeld D+ nopes

hee jack kan je mij zeggen welke conax cam ik moet gebruiken en met welke sofware

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan