Nieuw Merk receiver! Veelbelovend!!!

N

NoogiE

Hallo,

Ik heb 2 vraagjes...

Bestaan er zichtbare/hoorbare verschillen in beeld/geluidskwaliteit tussen receivers?

(Als men bijvoorbeeld op dezelfde schotel achtereenvolgens een 'hoogwaardige' receiver zou aansluiten en vervolgens een 'goedkope' receiever.)

Ik heb namelijk volgende aanbieding gevonden op Ebay (Duitsland).

Ik vind hierover nergens testinformatie terug...

Hier zijn de technische specificaties...

Over de volgende coderingen staat NIET aangegeven of deze receiver ze (mits juiste smartcard natuurlijk) kan decoderen:

Betacrypt
Nagravision
Seca II
Viaccess II
Irdeto II
xxx

Is dit met dit apparaat mogelijk?


De Coderingssystemen kan hij wel aan (mits smartcard):
Irdeto, Joker, Viaccess, Conax, Seca, AlphaCrypt, NO-ZAP

Op de afbeelding van de aanbieding zie ik 2 Ci-slots...


Kan iemand mij hierover raad geven?

Dankjewel!




De specificaties zijn in het Duits, maar ik denk dat iedereen er wel kan uithalen wat ermee bedoeld wordt... ;-)


Sunny 7010 10 dci

integriertes irdeto Modul - 2x Ci-Slots - Symbolrate 2-45Ms/s - max 4000 programmierbare Kan?le (TV/Radio) - leicht zu bedienender EPG (Electronic Program Guide) - Flexibler Empfang f?r SCPC/MCPC und C/KU-band - Softwareupdate ?ber Satellit und RS 232 C Schnittstelle - On Screen Graphik Men? - DVB komatibler Teletext - automatische Satelliten-Scan-Funktion - DISEqc 1.2 - 2xScart (TV/Video) 3x Cinch (Audio+Video) - Signalst?rke Anzeige - AC3 Audio Digital Ausgang - 32 bit Prozessor, 4MB SDRam, 1MB Flash RAM, - 2kb EEProm - DVB/Mpeg-2 Compatibel, Electronischer Programmf?hrer (EPG), - Irdeto Kartenleser, - 2 CI Slots, - 2 Scart Anschl?sse f?r TV, - VCR, - AC3 tauglich, - DiseqC 1.0 & 1.2, - Softwareupdate ?ber 9 pol. female RS 232, - Bildformate 4:3, 16:9, - Autosatscan, - Videotext-Durchschleiffunktion, - Multi-Sprachen

{editted by moderator}
 
Klopt, deze doos komt normaal gesproken eigenlijk alleen in turkye voor...
 
Thanx Dash1...

Jammer genoeg is mijn Turks een beetje roestig...

; - )
 
met nederlands kom je ook een eind daarzo......

kijkekijkenietkopuh

grt dash
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan