Nieuw talent Britrain's Got Talent

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Hebben ze nu weer een nieuw talent bij

;)

Nr.10

Allemachtig!!!:eek: Een paar jaar geleden, een dikke telefoonverkoper met hetzelfde liedje verbaasde toen iedereen. Nu doet iemand hetzelfde liedje en weer valt iedereen op zijn minst de eerste seconden van zijn/haar stoel van verbazing.

Wat is dit ONTZETTEND goed, ook qua toonhoogte en zuiverheid. Nog nooit meegemaakt! Althans niet op die leeftijd. Moet je echt luisteren, ongelooflijk!:applaus:

Bedankt voor deze zeer interessante link Nummer10!;)

Tja dat zouden ze met hem gedaan kunnen hebben? :biggrin:

Maar de stem is erg goed! :jow:

Daar hedde gij dien Brabander weer. Waart gij nie met vakantie hier in ons Limburg?:biggrin:

Maarreh... eenvoudig gezegd vraag ik me dus af wat "blokstaarten" voor iets is. Alhoewel ik een vermoeden heb.;)

Ja ik was in Limburg afgelopen weekend, en het was zalig!!!!!!!!!

En wat dat blokstaarten betreft, zoek dat even op met Google, ik heb ooit eens zo'n uitleg gedaan op een ander forum en dat leverde me een ban op... :biggrin:

@Nummer10

Ik kreeg inderdaad kippevel!, wat goed!

@freggel1 en @BT

Ik heb even geGoogled op "blokstaarten" en ik begrijp precies wat jullie bedoelen:biggrin:

Groetjes,

Bones

Daar hedde gij dien Brabander weer. Waart gij nie met vakantie hier in ons Limburg?:biggrin:
Maarreh... eenvoudig gezegd vraag ik me dus af wat "blokstaarten" voor iets is. Alhoewel ik een vermoeden heb.;)
Doar hedde diejen Brabander wir. Waarde gij niej meej vakantie?

Hier in oos Limburg? :biggrin:

Afijn zo tiep ik ut.

Blokstaarten ( netjes gezegd ) wil gewoon zeggen, dat men een grote blok aan een staart hangt, of zak, net wat men wil doen, of wat eraf moet, een aantal dagen laten hangen, en het "zaakje`valt er vanzelf af...

Waren wij hier eigenlijk van oorsprong geen Hackers die cd het leven zuur maakten....

Afijn zo tiep ik ut.
Ja maar jij komt uit het oosten? Van mijn kant kwamen ze uit 't westen, daar zal het verschil in liggen.:)

Het is toch ook "ons" pa en "ons" moet dan moet het toch ook "ons" Limburg zijn of niet?

Nee liever niet.... Limburg blijft gewoon van ons Limburgers, alhoewel ze ons wat mij betreft ook per meteen aan België mogen verkopen hoor.:biggrin::biggrin::biggrin:

Hahaha, ja ik had inmiddels door wat blokstaarten was. Het bevestigde al ongeveer mijn originele vermoeden van welk soort actie zou hebben plaatsgevonden. Maar blokstaarten vind ik wel een originele.;)

Hackers? Wie? Neeeej... wij maken toch niemand het leven zuur? Wij doen gedegen testen op het systeem ter controle of alles in orde is.:biggrin:

Ja maar jij komt uit het oosten?
Hé ho pas op he, ikke uit het oosten???

Ik schop nu mijn maatje B misschien tegen zijn zere been, maar alles wat hier uit het oosten komt deugd niet! :biggrin:

Het gedeelte van brabant alhier is in mijn ogen zuidwest...

En het is hier niet ons pa, maar oos pa... of ouwe...

Verzin trouwens eens drie dierennamen met een n...

un n'ezel, un n'ond en un n'aap. :stupid:

Ach ieder heeft zo zijn dialect. :biggrin:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hé ho pas op he, ikke uit het oosten???
Ah oeps, vergissing, dat moest omgekeerd zijn. Ja uit het westen of zuid-westen. Mijn familie kwam meer uit het oosten.

En het is hier niet ons pa,
Ja dat zeg ik... dat komt omdat jullie in een westelijke uithoek wonen.:biggrin::biggrin:

Vanaf Tilburg is dat wel anders, vanaf die plaats kom je ook meer in bewoond gebied uit, weg van het bos en gevaarlijke Freggels en Westmalle voerende Boetsen enzo.:+:lol:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan