nieuw

R

ronal-do

heb een nieuwe.
een 7000s, zat er bij jullie ook geen gebruiksaanwijzing bij?
Weten jullie mischien waar op internet deze staan?
enne ronald of peter pan of welke heeft de voorkeur?
ik heb ook een harde schijf, ben er erg blij mee

Groeten van Roontje.

Bij mij zat er een CDrom bij. Maar ik weet niet of daar de handleiding op staat. Heb ik nog niet open gemaakt :biggrin:

Maar bij mij zat er wel een handleiding bij. Niet heel uitgebreid. Er stond bijvoorbeeld niet bij dat ik eerst eens op www.duckfiles.org moest kijken ;) Veel info is op deze site te vinden. Populaire images zijn: Ronaldd (past leuk bij je naam) en RuDream. En nog populairder: een stille grote hard disk. En een Stab HH120 of HH100 met schotel van 99cm. (Dan zit je onder de meter, scheelt qua meldplicht/vergunningen.)

Ook een fijne site: Sjerom. Veel speelplezier!

mijn schotel is niet zo groot.
maar mijn hd wel, die staat nu te formateren.

zit die er ook bij als je een auto koopt?
Ben het met Ronaldo eens, die zit daar inderdaad bij, tenminste als je een nieuwe koopt hoort ie er bij te zitten.

Eigenlijk is die vergelijking ook niet helemaal goed, een satontvanger zou je eerder met een videorecorder, tv of ander soortgelijk apparaat mogen vergelijken (andere satontvangers bijv.) en daar behoort eigenlijk gewoon een handleiding bij te zitten.

Waarom dat bij de Dream niet het geval is, is me een raadsel, misschien om kosten te drukken.
Het zou echter niet slecht staan als eens zoiets op de markt zou komen en het zou nog mooier zijn als Dream zelf eens wat moeite doet om zoiets te maken en niet alles betreffende hun doos (productie uitgezonderd) aan de hobbyisten over zou laten.

Ik denk dat de oplage erg klein was. Bij mij zat er wel een handleiding in. Maar misschien laten ze 'em bewust wel weg, omdat veel (de meeste?) mensen er meteen een andere image op knallen.

Mja, de vergeleiking was misschien niet geheel op z'n plaats.
Ik had er een dun boekje bij, wat de knoppen op de ab betekende...

G

Wlekom Ronaldo.

Ik heb de nederlandse handleiding in PDF maar ik kan je vanuit het board niet mailen.

Maak je mailadres even bekend en ik post hem je.

(650KB)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan