nieuwe attack op Philips seca dozen

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Heb hier een seca cable ontvanger voor c+ vl. Is sinds gisteren een nieuwe attack aan de gang.

Insert card na 20 sec. De oude hex files van duck die dit probleem verholpen werken niet, wie weet raad ?

Thanks,

Red

 
Crazy Murdock had een andere file die dit probleem niet had bij de attack op de CNL. Deze file stond bij Duck, maar deze heeft de file-sectie gewist. Misschien daar eens vragen. Ook de arst files van Sathck Ro werkten op de philips. Probeer het maar eens. Ik denk dat ik de sathck files heb. laat even weten als je ze niet kunt vinden. Ik zit momenteel niet thuis, ik kan ze nu niet mailen.

suc6

nitwit

 
Die heb ik dus helaas niet meer ....

iemand die ze mij wil mailen ?

Thanks,

Red

 
Dit probleem was ook te verhelpen door de provider die de attack gaf, te verplaatsen naar de laatste plek. Dat werkt nu nog steeds met de oude mastercrd files. Enige nadeel bij deze files is maximaal 8 providers, maar voor de kabeldecoder is dat dus goed te gebruiken. Ik zal ze jou mailen... moet je alleen de crd-file aanpassen en editten met de crd-editor. Eerst de hexfile op de pic proggen met IC-prog en dan de crd met cardwriter in phoenix mode. Dit gaat dus niet met een goldprogger.

 
Aangezien ik enkel een goldprogger heb zal ik daar nog even moeten mee wachten, in ieder geval bedankt voor de files.

Ik ga eens spelen met de plaats van prov 14

CU

Red

 
domme vraag misschien redneck, maar als ik die link bekijk zie ik een hexdump van de pic en eeprom.

hoe heb je deze geprogd of omgezet ??

Groet,

C4

 
copy en past naar pic.hex en eeprom.hex

Dat zijn gewoon text files die je met notepad kan aanmaken en bewerken.

CU

Red

 
de pret was van korte duur, deze morgen opnieuw op zwart. Nieuwe ECM, dit keer ziet de ontvanger geen signaal meer ...

we zoeken verder

Red

 
ik weet niet of de files die ik je toegezonden heb dezelfde zijn, maar hier werkt alles nog(11u15)

 
hier werkt deze avond ook alles weer, deze namiddag terug de ecm met het rode bolletje ...

afwachten tot de volgende ecm om te kijken welke de resistente files zijn ...

bedankt,

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan