Nieuwe Beta firmware voor 5400

R

redneck eyeball

Humax heeft een nieuwe Beta firmware klaar voor de 5400, DD werkt nu opnieuw ...

Waarschijnlijk binnen enkele dagen de officieële release.

Ik heb de firmware er nog niet ingeladen, maar mensen in Duitsland wel, en schijnt te werken ...

De release van Humax is zonder loader.

CU

Red

 
Heb sinds kort ook een Humax staan en wil hier andere firmware inzetten.

Nu lees ik iets over een loader, kan iemand mij in het kort uitleggen wat exaxt te doen en in welke volgorde.

Of waar ik deze info op het net kan vinden.??

 
@Redneck

Heb je die soft al kunnen downloaden bij onze duitse vriend, ik krijg alleen time-outs...

@NvBgm

Op de humax-site staat duidelijke info over het upgraden & de tools die je nodig hebt. De laatste versie van de loader zit bij de officiële releases van Humax. De patches zijn zonder loader.

Volgorde; 5400 upgraden naar HIC1.01.10 (incl. laatste loader) daara eventueel gepatchte soft eroverheen zetten.

 
Er is inderdaad een beta versie, en de lipsync is een HEEL! stuk beter.

Gr FranX

 
Laatst bewerkt:
@theGizmo; EPG op Cdom las ik net, pw schijnt wel te werken...

@FranX; Ik vind trouwens die 'lipsync'-kwestie errug moeilijk te beoordelen met dat nagesynchroniseer...

Info Beta Firmware;

Version 1.03.04 van 4.8.01

SoftCell 2.09h

Ze zijn wel druk bezig, de koreaantjes. :biggrin:

 
Nee maar, nog iemand die begint te patchen !

Eerst FranX en nu weer Happy2000.

Als het zo verder gaat zal Planet Hemp serieuze concurentie krijgen.

Doe vooral verder !!!

CU

Red

 
Een dag later en nog steeds geen patch van Planet Hemp ;-)

Aangezien ik niet meer mag/kan posten bij SatFan kan iemand anders aan onze Duitse vrienden eens vertellen dat er een patch is voor de 10304.

Verschiet niet als ze je post deleten en je nadien ook niet meer mag posten ... blijkbaar kunnen ze het daar niet verkroppen als er iemand anders dan Planet Hemp een patch heeft gemaakt die werkt en op de koop toe eerder released dan PH.

Ik dacht hen ook een plezier te doen, maar enig resultaat was :

- post weg

- ik niet meer posten

- PH patch gereleased enkele uren nadien ;-)

Bij deze kan ik ook melden dat de patch van Happy2000 prima werkt !!! Hij zit er bij mij in met Loader H2.08

CU

Red

 
Ja het is een beetje kinderachtig dat je zo iets kennelijk niet mag posten bij satfan, ze zijn zeker bang als ze andere patches toelaten dat ze op hun kop krijgen van humfree.

Nou dan wachten ze toch lekker op humfree.

Greetz

 
Nochthans was het Planet Hemp zelf die de info (via mij) doorspeelde aan FranX ...

Inderdaad, kinderachtig is het juiste woord ...

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan