Nieuwe beveiliging DVD's

H

HENHIEPENKIE

Wel progje is hiervoor?
Wat niet meer werkt is:
DVDFab,Shrink,DVD Decrypter,Nero en ga zo maar door.
Wie het weet mag het zeggen.

En welke DVD mag dat zijn,, want heb hier zelf nog nooit last van gehad.

Ja daar ben ik ook wel eens benieuwd naar. Welke DVD is dat? En weet je ook welke foutmelding DVDDecrypter geeft?

Black Tiger zei:
Ja daar ben ik ook wel eens benieuwd naar. Welke DVD is dat? En weet je ook welke foutmelding DVDDecrypter geeft?

Kameleon 2,hij leest hem gewoon niet in,heb 2 branders en 2 pc's maar niet te kopieren.

Heb deze zelf niet maar wel toevallig afgelopen weekend gedownload van een nieuwsgroep en normaal gebrand op een DVD.

Dan neem ik aan dat het geen origineel is maar een copie,, dan is die of niet goed gebrand de eerste keer of er mist iets ,, maar dat is wat ik denk.

Hier trouwens een linkje waar uitleg over decrypter staat en hoe de instellingen zouden moeten zijn:

http://home.wanadoo.nl/edraket/

Deze is beveiligd met die zogenaamde bad sectors techniek. Met de nieuwste versie van anydvd ben je er vanaf.

Als dat niet lukt dan heb ik nog wel info voor je om zelf psl2 files te maken voor decrypter.

RobKroot zei:
Deze is beveiligd met die zogenaamde bad sectors techniek. Met de nieuwste versie van anydvd ben je er vanaf.

Kijk nu komt de AAP uit de mouw,het gaat om 1 origineele DVD waar het niet mee gaat.
Welke versie is het van Anydvd?

hij is fijn,probleem opgelost.
RobKroot bedankt voor je info.

Oh dat klopt inderdaad. Een kennis van me had exact hetzelfde probleem. Bleef steken op een bepaald percentage bij het inlezen met dvddecrypter, ook met nog een ander programma. Toen dacht ik nog dat de dvd wel weer bekrast zou zijn want dat gebeurde ook al eerder met een dvd, maar daar zat toen inderdaad een diepe kras in.

Ik had hem inderdaad ook al van een newsgroup.

heb ik nog wel info voor je om zelf psl2 files
Zodat dvddecrypter hier ook mee om kan gaan? Dat zou ik wel leuk vinden, dus als je zou willen, zou ik die info best graag van je willen hebben.
En ook het versie nummer van Anydvd wat hiermee kan omgaan.:)

Dit zit in de read me van mijn ANY DVD versie die ik heb :)

AnyDVD History

5.4.1.1, 2005 08 01

- New: Added support for a new protection as found on
"Vet Hard" R2 (Netherlands) to the option to remove
"Protection based on unreadable Sectors"
- New: Added AnyDVD version to information window
- Change: CSS Key Archive is now disabled by default.
- Fix: Long delay when inserting UDF packet written media
- Some minor fixes and improvements

Thanks Robkroot! Zal er zeker eens na gaan kijken!

Ik heb al diverse kopie's hiervan gemaakt en er helemaal geen probleem meegehad.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan