Nieuwe Boardsoft

op mijn scherm past hij niet is het mogelijk via een instelling voor ieder apart die keuze te maken

en voor de rest prachtig gewoon

gr tendoryu

 
Volgens mij is dat niet mogelijk helaas. Welke instelling heb jij dan? 640x480? Ik heb hem al smaller gezet, het originele board was dacht ik ook zo breed, althans in 1024x768 lijkt het wel zo.

Heeft niemand meer een cached pagina of bewaarde pagina voor me van het oude board?

Het wordt straks wel mogelijk Tendoruy om zelf een Style te kiezen. De originele style van deze nieuwe forumsoft is stukken smaller. Het is niet zo dat elke user voor zichzelf de breedte kan bepalen anders zou ik die optie wel activeren.

Ik zal z.s.m. proberen een en ander in orde te maken maar het kan even duren, moet nog een aantal dingetjes uitzoeken en zorgen dat deze style apart bewaard wordt zodat ie niet aangepast word door de standaard style als ik die weer ga activeren want dan kan ik weer opnieuw beginnen enzo.:)

Thanks!

 
800*600 staat hij bij mij heb een klein scherm(15)

maar voor de rest is alles vrij goed

gr tendoryu

 
Het klokje staat wat vreemd afgesteld.

Nou weet ik wel dat het funboard zijn tijd ver vooruit is, maar de tijd staat op GMT +3.

Ik heb hier zelf GMT +1 anders word het hier zo vroeg weer licht.

 
Het klokje staat wat vreemd afgesteld.Nou weet ik wel dat het funboard zijn tijd ver vooruit is, maar de tijd staat op GMT +3.

Ik heb hier zelf GMT +1 anders word het hier zo vroeg weer licht.
Dan staat er bij jou iets verkeerd Mas3. Ik zou even in je profile kijken en daar bij de options ook gewoon de tijd op GMT+1 zetten.

Ik heb hem daar ook op staan en bij mij staat nu onderaan deze pagina:

All times are GMT +1. The time now is 03:36.
Het is momenteel echter 03.50 uur, maar dat het board 10-20 minuten achter liep dat waren we al gewend.

Als jij dus ergens GMT +3 hebt staan, dan staat het in je profile verkeerd als het goed is.:)

 
Klopt niet helemaal, maar wie maalt daarom.

Stond eerst op GMT+2, maar volgens dat stukkie tekst op GMT+3.

Netjes terug gezet op GMT+1, nu onder ook GMT+1.

Dus helemaal goed weer.

 
Of in ieder geval valt het me nu pas op:

Als je op het knoppie reply in het venster van een vorige poster klikt, dan maakt de boardsoft automatisch een quote aan.

Als je op "post reply" klikt onderaan de thread, dan doet de boardsoft dat niet en kun je met een schoon velltje papier beginnen.

(misschien zat dat er altijd al in en valt het me nu pas op, zou zomaar kunnen).

 
Nee dat is je goed opgevallen, eerlijk gezegd was ik het me zelf al aan het afvragen waarom ik steeds die quotes erbij kreeg, terwijl ik zeker wist dat ik ook reply's geschreven had zonder dat die automatische quote er kwam.

Bedankt voor de tip, nu weet ik ook waar het vandaan komt.:)

Het is wel een nieuwe funktie maar ik vond de normale reply optie effe niet meer, soms is het zoeken.

Wat ik wel jammer vind is dat de moderatoropties nu bovenaan een thread staan en niet onderaan, dat was dus ook even zoeken in het begin.

En als het goed is kunnen jullie nu naar een moderatorcp, helemaal onderaan het board. Ja er is vanalles bijgekomen, wel grappig.

 
Beste mensen.

Denktenk heeft al weer zijn best gedaan en een andere style gemaakt.

De mijne zal pas verder afgewerkt worden als ik weer adsl heb over 2 a 3 weken.

Wil je die van Denktenk bekijken/gebruiken, ga dan naar het user CP, onder "options" en onderaan kun je dan kiezen voor de styles, kies daar voor de style "tenky".

 
Beste mensen.
Denktenk heeft al weer zijn best gedaan en een andere style gemaakt.

De mijne zal pas verder afgewerkt worden als ik weer adsl heb over 2 a 3 weken.
Heeft niets met dit topic te maken, maar je hebt toch niet heel toevallig adsl van tiscali aangevraagd he?

 
Heeft niets met dit topic te maken' date=' maar je hebt toch niet heel toevallig adsl van tiscali aangevraagd he?[/quote']Nee hoor, adsl van TweakDSL.
 
Nee hoor' date=' adsl van TweakDSL.[/quote']
Ik ben benieuwd.

Het is Tiscali niet gelukt om adsl over isdn bij mij te realiseren, mede door zeeeer slechte comminucatie met klanten en technische onkunde van de helpdesk.

Na ruim twee maanden hebben ze gekozen om het abonnement te beeindigen. Dit was voor hun het gemakkelijkste.
 
Dat ligt dan waarschijnlijk aan de onervarenheid of het niet hebben van voldoende kennis hieromtrent bij Tiscali, want ik heb al heel lang ISDN liggen (van 1995 of 96 geloof ik) en ik heb nu al een jaar lang ADSL van BBNed gehad via publishnet, ook dus via ISDN.

Wel hoorde ik vandaag dat een bepaald type NT1 bij gebruik in combinatie met ADSL vaker storingen kan opleveren. Ik had dat type maar heb geen storingen gehad, die kwamen nu pas nu adsl weg was, dus heb weer een NT1 kastje gekregen wat daar wel geschikt voor is.

Maar ADSL middels ISDN is echt geen probleem, wel zorgen dat je een annex-b modem heb want die zijn speciaal voor isdn.

Maar laten we verder deze thread on-topic houden, de ADSL/ISDN zaken kunnen verder in het pc forum besproken worden.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan