Nieuwe box

@Matrix
Meen je niet..... waar Alibaba ofzo?

bedoeling is dat die over 2 maanden op de markt verschijnt. Heeft 2x HDMI en start zeer snel op.

Allemaal leuk en aardig maar straks Sky duitsland ook dicht, de providers zijn allemaal bezig de boel dicht te timmeren, dan hoef ik geen nieuwe dream meer, wordt het een leuke fta box met internet toegang lol.

En wat gaat die kosten ? er zijn ook betere dan alleen dreamboxen hoor en zo duur .

saat

..::Jacob::..;231208 zei:
Allemaal leuk en aardig maar straks Sky duitsland ook dicht, de providers zijn allemaal bezig de boel dicht te timmeren.

Vertel eens wat meer @Jacob?

@Freggel1: De nieuwe V14 kaarten van Sky Duitsland, werken zonder tegenmaatregelen, alleen in een originele ontvanger. Ook de huidige kaarten zullen zonder tegenmaatregelen alleen in een originele ontvanger werken. Dit heeft te maken met EMM pairing. De tegenmaatregelen bestaan uit het gebruik maken van emu's met Fastmode (ins7e11) en daarnaast het blokkeren van bepaalde EMMs (alles behalve de unique). Er is ook een illegale manier en dat is een sharebare (gepaarde) NDS kaart kopen, maar de prijs hiervan bedraagt momenteel (schrik niet) 2000-3000 Euro's.

Kwestie van tijd en of het nog zin heeft. Denk aan de opkomst xbmc netflix etc.
Langzaam maar zeker verliest satelliet terrein.
Ook internet staat niet stil en plannen van google ea om in afgelegen gebieden een ballonnetje op te laten is in volle ontwikkeling.

@Eendenteam, bedankt voor de uitleg! Het betekend dus gewoon dat de hobby die wij hebben ook op een einde loopt, we zullen dus hier op dit forum tzt een andere weg in moeten slaan... :grrr:

Mooi dat xbmc nog bestaat.

eendenteam;231219 zei:
@Freggel1: De nieuwe V14 kaarten van Sky Duitsland, werken zonder tegenmaatregelen, alleen in een originele ontvanger. Ook de huidige kaarten zullen zonder tegenmaatregelen alleen in een originele ontvanger werken. Dit heeft te maken met EMM pairing. De tegenmaatregelen bestaan uit het gebruik maken van emu's met Fastmode (ins7e11) en daarnaast het blokkeren van bepaalde EMMs (alles behalve de unique). Er is ook een illegale manier en dat is een sharebare (gepaarde) NDS kaart kopen, maar de prijs hiervan bedraagt momenteel (schrik niet) 2000-3000 Euro's.

En waar staat dit ?

saat

@Saat, ik denk dat je dit kunt lezen op het Irsecaforum, reden is hier voor dat @Jacob met deze melding kwam en daar bij het team zit. ;)

Btw de omruilactie is reeds begonnen.
Dus als je een nieuwe dream wil kopen om sky Duitsland te kijken, zou ik nog ff wachten.

V14 is dat die 098C die is niet nieuw al 2 jaar in bedrijf:

Network ID = 0085
Caid = 098C
Providers = 000000
Total ECM = 52224
Accepted ECM = 47970
Ecm OK = 44589
Ecm Time = 151ms
Total Cache Hits = 21450
Instant Cache Hits = 10132

werkt goed LOL

Ik denk zelf dat de toekomst meer IPTV wordt. Ook als je sat/kabel kaart heb.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan