Nieuwe datum FreggelBBQ.

Jammer, dan blijven er wel erg weinig over.
 
Zojuist Dr.Z gesproken hij komt wel mee naar de bbq.  :klappen:
 
Ik begin toch een beetje te twijfelen of de BBQ wel door gaat, we zijn namelijk afgelopen maandag vertrokken voor een korte vakantie, internet daar is bagger dat geef ik toe, maar mannen de temperaturen hier, het is er gewoon 35 graden??? 

Een knoepert van een zwembad, met wildwaterbaan en glijbanen, en een hoop bosnimfen....

Terassen met Kouw bier en lekker eten, en livemuziek.

Ik weet dus niet of ik nog terug kom.


Ik snap en niks van was maar 85 kilometer rijden, en ik heb geen douane gezien of andere vreemde controles gehad??? :stupid:
 
Weer terug thuis intussen, en verrek hier is dit gekke ding er ook, hangt niet altijd op dezelfde plaats, maar heeft een vreemde gele kleur???? 

Wat de BBQ betreft, die gaat gewoon door, we zijn in totaal met 8 man ( als ik goed tel? ) en als men op tijd is gaan we 'smiddags met een man of 6 een bezoekje brengen aan een buurtschap, en wel De Berk, de buurt uit onze wijk, men weet er van, en verwacht ons.

wie er allemaal is: 

Nummer 10
Multispeed
DRZ
Boets
Dio
freggel1
ene P. ( weet eigenlijk zijn Nickname niet? )
En mister Turbowifi.

Een mooi clubje waar we eens wat lekkere stukken vlees voor gaan, hout voor de buitenkachel ligt ook gereed, dus DRZ kan zijn gang gaan. :biggrin: 

 
blokker1 zei:
helaas, kan de derde ook niet. heb een verjaardag die ik niet kan afzeggen.
Gr Blokker
Jawel hoor dat kun je wel, vier jou verjaardag maar een week later. :biggrin: 

Blokkertje gefeliciteerd, en maak er net als de BBQ-ers een mooie dag van!
 
Het blijft altijd moeilijk om een datum te prikken dat iedereen kan, dat blijkt nu ook weer.  :pfff:

Zoals het er nu voor staat zijn we nog met 6 man, de hobby wordt minder dus de BBQ ook? 

Wat mij betreft gaat het gewoon door.

 
Freggeltje is er helemaal klaar voor!!!! 


Wat degenen gaan missen die niet ( kunnen) komen: 

Als eerste een schaal Grand m?re salade en gevulde eieren, en nog wat versnaperingen erbij.

Een broodje hamburger met gebakken uit, lekkere dikke aardappelschijven die even voorgekookt zijn, en afgebakken worden in de frietpan...

Daarna een stokbroodje special Gyros, gyros gebakken met ui/champignons/paprika en tomaat. 

Als de mannen nadien nog honger hebben, is er nog Sate/spek of gebraden worst... 

Het groepje wordt helaas steeds kleiner, misschien toch eens een topicje starten wat hier eigenlijk niet mag.... :biggrin: IPTV!!!! 
 
Het was weer harstikke gezellig, veel "sterke" verhalen gehoord, en ook nog lekker over de hobby gekletst. 

En nou gaan we genieten van het Bloemencorso. 
 
Het was weer super geregeld door de gastheer.

Nu ik de topic nog eens goed doorlees zie ik idd. dat alle namen klopte.
En idd. wat een verhalen, jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt.
(lijk me wel wat zo'n autotelefoon).
Maar dat was het verleden ook weer leuke nieuwe dingen te weet gekomen.
Ali maar eens goed in de gaten houden, heb op Youtube al een handleiding gevonden.
Zou zomaar kunnen dat er iets gekocht gaat worden. :biggrin:

Freggel1 bedankt was weer SUPER.
En veel plezier vandaag.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan