Nieuwe drivers voor afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Eindelijk zijn er nieuwe drivers voor de afstandsbediening beschikbaar. De eerst goede update is op 24 janauri j.l.verschenen en op 26 januari j.l. is er wederom een update verschenen. Na uitvoerige tests door diverse personen is vastgesteld dat het een hele verbetering is t.o.v. de oude situatie.

In de image updates van OoZoon zijn sinds 24 januari deze drivers reeds ingebouwd. De laatste ipdate van OoZoon is van 29 januari j.l.

Kijk wel uit want deze ipk is voor de 2.5 stable images. Weet dus wel wat je doet c.q. wat voor image je in je dreambox hebt. Op zich niets bijzonders want dat geldt voor alle ipks ;)

Inmiddels is deze posting achterhaald ten eerste zijn de drivers al lang ingebouwd en ten tweede waren ze bestemd voor hele oude images. Er zijn o.a. diverse kernel updates geweest.
 
de link werkt bij mij niet doe ik iets verkeerd?
 
hier ook niet
gr frans
 
Update in 1e post aangepast, maar zoals daar er bij geschreven is, moet je wel weten wat je doet en bovendien zitten deze drivers sinds 24 januari 2009 (!) ingebouwd.
 
Bij mij werkt de link ook niet..

Ik neem aan dat dit ook voor de Gemini 2 is?
 
@Schalkwijker: je hebt opgegeven dat je een dm500 hebt dat is een enigma1 ontvanger. Voor enigma1 ontvangers staat de ontwikkeling stil en daar kun je zeker geen dingen bestemt voor enigma2 ontvangers (dm500hd, dm800hd, dm800hd se, dm8000, dm7025) op installeren.
 
Inmiddels is deze posting achterhaald ten eerste zijn de drivers al lang ingebouwd en ten tweede waren ze bestemd voor hele oude images. Er zijn o.a. diverse kernel updates geweest.
Draadje derhalve op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan