Nieuwe firmware TAQUILLA o.a. Philips DS 5816 ??

I

ilya

Ik las zojuist op een ander board dat er nieuwe firmware t.w. versie 1.9 in de nieuwe Philips ontvanger is verwerkt.Met deze nieuwe software kan ment o.a. weer de spaanse taquilla ontvangen.Wat is hier van waar en zo ja waar is deze te verkrijgen.

Ilya

 
Zoals ik het net zelf gelezen heb is dat onzin!

Er wordt hard gewerkt aan een oplossing en als die er komt zal het geen oplossing zijn in een nieuwe software van Philips maar van de jongens die momenteel keihard werken aan een oplossing.

Als het zover komt zal dat uiteraard groots op dit forum verschijnen, dus geduld svp

 
weer een stapje,

Bonny heeft heeft het voor elkaar om een niet-spaanse Philips Spaans te maken, echter ook alle menu's en EPG. In duckstad doet hij verslag hierover. Nog even geduld, als de bugs uit de software zijn wordt het waarschijnlijk publiek

Nitwit

 
Goed nieuws, ik stond juist op het punt een humax of echostar 3000 te kopen.Dus effe wachten.Ik vraag me wel af of het probleem met palco ook daarmee is opgelost.Al met al vakwerk van de mannen/vrouwen ???.

=ILYA=

 
heb ook al gelezen dat schumi (van de humax patch) iets van een compleet nieuwe soft bijna klaar heeft voor de flips,dus maar beter als je zo'n doos hebt even afwachten.

greetz Geinponem

 
Hoe zijn de ontwikkelingen na de 10e. " Stilte voor de storm".!!!Wellicht is geduld een schone zaak.

=ILYA=

 
@Geinponem,

Ik zou wel eens willen weten waar jij die wijsheid vandaan hebt. Zo te zien weet jij beter dan ik wat ik in mijn vrije tijd doe.

 
@Schuminl

Jammer. Bonny (van icprog) vroeg me al naar naar je email adres om info uit te wisselen.

Dreeke :)

 
He SchuimiNL ;-)

Ik denk dat het een hint was ;-)

Ze dachten als we er maar over praten Wie Weet doet Hij Het Wel Even ;-)

Gelukkig heb ik nu een Hummie5400 met S......NL s-ftware en nog Nederlands ook ;-) mijn dank is en blijft GROOT ;-) lol

Grtzz

Moe mijn handel maar veranderen in Gevonden ipv Gezocht :)

 
Hoi,

Zoals je vast wel weet ben ik volop met de Philips en MHW bezig. Best goeie resultaten tot nu toe.

Kun jij me misschien vertellen waar jullie mee bezig zijn?

H2Deetoo,

 
@h2deetoo

Het beste kun je me een keer mailen, (schumiNL@gmx.net) dan kunnen we het een en ander evt in een chat of zo bespreken. Verwacht niets bijzonders maar alle beetjes helpen !!

Volgende week zit ik in London (mediacast) dus kan effe duren voordat je een antwoord krijgt

Jeroen

 
Can you please send me the site where you found the version 1.9 DST5816 software.So that i can have a look at it's assembly.

Satdvb@hotmail.com

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan