nieuwe firmware

W

william

ik bezit al drie jaar een humax irci 5400-z en vraag me af of ik er geen nieuwe firmware in kan zetten en zo ja welke firmware dan het beste is. (wat zijn eigenlijk de voordelen van nieuwe firmware?) Je merkt aan de vragen wel dat ik een volkomen leek ben, dus sorry als mijn vraag erg dom overkomt.
 
op dit moment loont het zich nog niet zo om er nieuwe firmware in te zetten.
velle paketten zitten nog dicht.
maar als je een beetje handig bent,dan sluit je een com poort kabeltje op je pc aan,en sluit deze aan op je humax5400.
dan het programma humax toolbox downloaden.
op de bekende humax sites is dat programma wel te vinden.

als je dat hebt dan kun je me altijd vragen hoe dan verder .
dit zijn de eerste stapjes naar het zelf hobbyen.

dus heb je intresse om verder te hobbyen mail me gerust maar.
 
beste format c. bedankt voor je snelle reactie. Ik ben aan het zoeken geweest naar het programma humax toolbox maar kan het op de verschillende sites niet vinden, wel een hoop vragen erover op de verschillende forums. Zou jij mij kunnen verwijzen naar een site waar ik het wel kan vinden en downloaden? alvast bedankt, groeten,

william
 
Eerst even vertellen, wat voor loader er in die Humax zit, Willian.
 
Allen,

Ik heb het vermoeden dat er een bug zit in de 5.5 versie van HOT, niet zo erg als het lijkt, maar vlgs mij doet de mute volume en volume van de Humax het niet met deze versie.

Ik heb wel even hun site(TOH/HOT) bezocht, maar kan niet registreren op dit moment.

Ik zou graag jullie mening willen weten of ik gelijk heb, dan hoop ik dit te kunnen melden bij PH.

Het is niet de bedoeling om negatieve kritiek te spuien, maar positieve, opbouwende kritiek om de bug te melden, want we mogen best blij zijn met PH en zijn team.

Goka
 
Geen bug bemerkt.
Heb de 5.5 er direkt na verschijnen erin gezet.
Geen problemen en zeker niet met mute of volume.
Grt. Jacob.
 
Onderwerp van deze thread was de vraag van William: of hij nieuwe firmware in zijn Humax moet laden...
 
De vraag wel of niet updaten, hangt vnl af van welke satellieten je kunt ontvangen en welke soft er nu in zit.
Alleen astra zal weinig meerwaarde bieden.
@William ik heb je al eerder per Pm een paar links gestuurd heb je daar al rond gekeken?
Grt. Jacob.
 
Klukje,

je hebt gelijk, had een nieuw draadje moeten worden.

Speelman,
bedankt voor de feedback, moet dus bij mij liggen,


Goka
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan