Nieuwe fix voor taq,s op 19 gr oost

G

Grandpa

Er is een nieuwe fix uit voor de taquilla,s op astra 19 gr.oost,op de bekende uploads.Werkt !!!

"Fix" taquilla en het config, parser en epg menu werkt niet meer.

klop jongens
alles weer open alleen die vastloper in menu
word aangewerkt las ik op een ander satboard
het is wel leuk en alles zonder cam
kun je zien wat alles zich ontwikkelt eerst een tijd niks en nu
het ene na het andere en de vrouw maar mopperen
als ik weer met de humax na de pc loop
gr dalton

Misschien moet je de PC dichter bij de Hummie zetten ;-)

of een tweede humax
de vastloper komt aleen in menu in config
dus bij de rest niet
je hoeft niet te raden waar de lady nu naar het kijken is
ja de ta????? lol
gr dalton

wel ik heb de nieuwe patch taquillafix.hdf erin gedaan en ook voordien de emu-k ingesteld maar bij mij loopt alles vast en geen taquillas,dus oude patch terug erin gedaan en alles loopt zoals voordien

Let goed op je pmctabel,gebruik alleen de nieuwe.In de originele eerste tabel die meegeleverd was bij de HoT1.2 staat bij Emu+K een 00B0, dit is in de volgende tabellen veranderd in 0000. Emu+Kzonder Conax. Lees goed de readme bij de tabel.Voor je de taquilla fix installeerd controleer dus eerst of je de goede tabel hebt.Heb dit foutje zelf ook gehad en de hele boel liep vast.

natuurlijk moest ik ook even de config proberen en jawel:
alles vast. dus opnieuw de twee files erin en voila het werkt

Er is inmiddels een fix beschikbaar, maar toch laat ik de config even met rust. Misschien kan iemand anders dat uitproberen

Geen update maar een restore of een goback.hdf. Wanneer de taquilla fix is geinstalleerd ga je hiermee terug naar de orginele HOT emu 1.2.

De taquilla's zijn terug op de oude hashtabel (ID 0064). Er is nu dus geen enkele reden om de taq. fix te installeren.

Met de goback.hdf (als taq. fix wel is geinstalleerd) werkt het menu weer compleet en ook de taquilla's met nog meer kanalen.

Bron: "de tenenknipper"

wat bedoel je met goback.hdf en waar kan men die vinden a.u.b

@jerry1,

Links naar keysites zijn hier niet toegestaan en je hebt geen PM knopje onder je posting en kan ik je dus geen persoonlijk bericht sturen.

Bij de "slovak" staat een HOT restore file met de goback.hdf , hiermee ga je dan weer terug naar de HOT emu 1.2. Dit alleen gebruiken als de taq.fix is geinstalleerd.
Hiermee werkt het menu weer normaal, maar ook de taquilla's.

Er is ook een emu 1.3 update voor de taq., deze is dan weer bedoeld voor de HOT emu 1.2 versie.

Zo zijn we weer even lekker bezig....

hey jopie

ik heb wel een e-mail adres,dat met die pm week ik niet waarom dat niet bij mij staat en hoe kan ik dat activeren

ik heb terug alles geprobeerd maar ik denk dat er nog een titanium card bij moet zijn om die taq. te kunnen ontvangen,voorlopig alles nog zwart

@ jerry1 denk dat je het niet goed doet hier alles open, anders doe het even op nieuw en die kaart heb je echt niet nodig....

Delirium.

kan iemand mij een link geven waar ik de juiste key.bin kan zoeken waar zowel de 64 als 67 in staat BVD

ik heb wel de taquila,s en xxen maar nederland 1,2,3 ben ik kwijt en mijn signaalsterkte is minder.
komt dit bekend voor????

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan