Nieuwe Humax Groep !!

R

rebootje

Misschien is het ook hier mogelijk om net als bij s**4**l een groep voor Humax gebruikers aan te maken.

p.s. is niet discriminerend bedoeld !!

Rebootje

 
Ik ben het hier mee eens. Maar misschien ook andere receivers om alles toch een beetje overzichtelijk te houden

 
Lijkt me een prima idee!

Zal als mod ook even 'bedelen'...:biggrin::biggrin:

Ach toe please, een Humax forum...

Gr FranX

 
als "trotse" bezitter van een Humi 5400 sluit ik mij volledig aan bij dit verzoek. Met name deze doos heeft nog wel wat kinderziekte's hoewel het sinds mijn ruil van 1.03 naar 1.04 een stuk beter is geworden.

groet,

de brandweer

 
Originally posted by rebootje Misschien is het ook hier mogelijk om net als bij s**4**l een groep voor Humax gebruikers aan te maken.

 


p.s. is niet discriminerend bedoeld !!


 


Rebootje
Uch, ook een vluchteling ? -:)

 
Uch, ook een vluchteling ? -

Tja.... Ineens was s**4**l weg. Pas dan besef je wat je mist. Zeker voor Humax gebruikers was het een mooi board.

Ik hoop ook dat petje123 zijn weg naar dit board weet te vinden. Zijn settingslijsten (updates) waren perfect.

Laten we hopen dat dit board wel blijft, en dat moddergooien naar elkaar hier achterwege blijft.

rebootje

 
ook ik ben voor. alle info over dit wonderder techniek is welkom

 
dat humax forum komt er ..

voorlopig kunnen jullie ook nog uitwijken naar het satnerds Humax forum.

alles tegelijk opzetten zou wel al te mooi zijn,maar wees geduldig het zal er komen.;)

xgabox

moderator

 
KOM VAN s**4**l EN MOET ZEGGEN DIT ZIET ER OOK GOED UIT

ALS HET HUMAX TOPIC ER KOMT IS HET HELEMAAL PERFECT!!!!

 
Dankjewel.

Maar zoals xgabox al zegt, we kunnen niet alles tegelijk en we worden al overspoelt.

Bij de satnerds (www.satnerds.com) in het forum is een mooi uitgesplitst Humax forum waar men voorlopig terecht kan.

De rest zien we later wel als we een beetje gesettled zijn en we wat rust krijgen van de mensen die ons steeds wegjagen van de servers.:)

 
Ik denk niet alleen voor Humax, iemand die een ander merk heeft zal automatich naar die forum gaan die uitsluitend over zijn merk gaat, en alles is dan een beetje gecentraliseerd.

Zoals alles wat over Humax ging nu ook bvb alles over Phonotrend, of Hyundai of Strong of ......

Frankie

 
Ja kan zijn wat je verteld daar .

Maar als je een Humax hebt wil je echt nooit een Strong meer dat zweer ik je .

En ik denk dat er zeer veel gebruikers zijn blijkbaar die een Humax in bezit hebben van mij mag dat forum er dus ook best komen .

Hoe sneller des te liever .

 
Zoals gezegd, geduld is een schone zaak.

Of 2e spreekwoord; wachten wordt beloond.

Geef de mensen wel ff de tijd...

B.W.

 
We willen het voorlopig ff zo doen:

Postings over diverse ontvangers kunnen gedaan worden in de topic: overige ontvangers.

Ons zusterbord de Satnerds hebben diverse topics over diverse ontvangers, daar kun je goed je ei kwijt.

Mocht het blijken dat de postings de spuigaten uitlopen, kunnen we altijd nog een apart topic aanmaken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan