Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Er is weer een nieuwe ijskrabber op komst de ANACONDA kaart wat hij kan is mij nog niet bekent. Zal wel weer peper duur zijn, dus niet kopen van die kaartenmafia.
mvg
Debeuker
Een abotje is misschien goedkoper of een cam, met die kaarten weet je nooit hoe lang het draait. ik heb nog een platnium kaart liggen als ijskrabber +/- 2 maanden gedraait.
De laatste kaartjes Daytona, Cerebro en Didem hebben ongeveer 8 maanden gedraaid voor dat ze Ijskrabber werden.
Ik weet niet wat een Abbo bij Prem kost, maar dat is vogens mij meer dan 70 eurie in 8 maanden.
Dat is er ook nog de functie van hobby, ja als je de Dreambox als hobby gebruikt moet je investeren om het leuk te houden. Anders moet je een goede ontvanger kopen en een aantal Abbo's.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.