Heb ik gezien, beeld was redelijk maar ik vond de behuizing erg plastic en het geluid een stuk minder. Verder stonden er nog meer Philips tv's maar ik vond deze (die ik nu heb) een mooier beeld hebben. Samsung kwam op de de tweede plaats en Philips direct er achter.
Ik wil dus eerst even zelf met de tv spelen. De tv's in de winkel hebben tegenwoordig allemaal een standaard winkel instelling (wist ik nog niet) hiermee staat de tv automatisch op een hoog contrast en met een hoog beeldscherpte en helderheid ingesteld.
Voor mezelf zou het voldoende zijn als ik ermee gespeeld heb in de winkel om hem dan via een goede internetwinkel te kopen.
Uiteindelijk kwam de tv die ik nu heb er voor mij het beste uit.

Nr.10
Ik wil dus eerst even zelf met de tv spelen. De tv's in de winkel hebben tegenwoordig allemaal een standaard winkel instelling (wist ik nog niet) hiermee staat de tv automatisch op een hoog contrast en met een hoog beeldscherpte en helderheid ingesteld.
Voor mezelf zou het voldoende zijn als ik ermee gespeeld heb in de winkel om hem dan via een goede internetwinkel te kopen.
Uiteindelijk kwam de tv die ik nu heb er voor mij het beste uit.
Nr.10