Nieuwe Patch Dvb 2000 T&C nu open.

D

Dishdevil

Voor iedereen die het nog niet wist, en diegene die een Amon-Cam in z'n MM heeft zitten. Er is een dvb 2000 patch te downloaden (Unofficial DVB 2000 v.1.82.1 j )

Is wel niet zo mooi als de Nieuwste DVB2000, maar werkt razendsnel en... schakeld Tequilla & CineCinema NL open.

Discovery NL helaas nog niet. Ook leuk: deze versie heeft geen Audio-Bug.

Let op : Alleen voor diegene met omgeboude CAM. (9200, 9500)

Te downloaden bij de op de universiteit afgestudeerde Hans.

 
Ik heb deze patch enige tijd geleden bekeken en mijn conclusie was vrij simpel: 1821k met een ander lettertype.

En zelfs 1821k is overbodig met de juiste files en settings.

 
Toch bjif ik erbij dat het iets met de cam-file te maken heeft.

Op verschillende sites kun je deze cam-files laden zelfs met exact dezelfde nam en ga je ze vergelijken dan zie dat er kleine stukjes data toch anders zijn.

Ook waneer je een normale c-cam pakt en je loopt alle prem. kanalen na doen ze het allemaal.

Probeer ik dit met een omgeprogrameerde cam zijn er kanalen die het niet doen.

B.v. 13Th street, Universal, Sunset en Seasons

Ga je dan loggen dan zie dat het probleem ligt om de juiste key te vinden. B.v Seasons werkt op key 6 en wat gebeurd er hij krijgt key 10 aangeboden met als resultaat geen beeld. log je dit met de normale cam word er keurig naar key6 verwezen.

Dat moet toch een cam-fout zijn of heb ik iets over het hoofd gezien ...

 
Als ik mij niet vergis is key 10 van pworld een dealer key.

Het is dus niet perse verkeerd dat hij die naar de ontvanger stuurt.

 
Een Amon-Cam is dus een omgebouwde Embedded Irdeto Cam van de MM9500 ?

Stefaan

 
Nee die key 10 is een dealer key en dat is ook niet fout maar hij moet dan wel goed zijn.

Trouwens ik heb mijn cam met de file geprogd die je me stuurde en dvb2000beta4 erin (eerst geprobeerd met beta1) en jouw settings activ en alles werkt nu. mits ik walbanger gebruik met de nieuwste key's.

Als ik de ds9 kaart gebruik mis ik toch nog wat kanalen dus dat zal aan de kaartfile of pic inhoud liggen.

Zal eens kijken of ik een goede combinatie daarvan kan vinden.

In ieder geval komen we steeds verder bedankt..

 
Stefaand,

Amon is de uitvinder van de BIN-File die in een 27C512 OTP-Prom of 27C512 (UV-Erasable) Eprom geprogd moet worden om met een MediaMaster 9200 of 9500 SECA Irdeto Betacrypt & Viaccess te decoderen. Die 27C512 zit in de "Ouderwetse" IrdetoCAM (Geen CI-CAM). Daarom heet deze Cam nu Amon-Cam.

Zie ook : -->Guide, -->8, -->3, -->4 in DVB2000. Hier staat -Mits je de CAM hebt omgebouwd natuurlijk- "Amon 2.2"

Discovery werkt nu ook !! Sterker nog : Alle in boven genoemde coderingen uitzendende zenders werken nu als een trein op m'n mm9500 i.c.m. WB 3.5 met geldige Keys.

Wat is het toch een geniaal apparaat !!

 
Hi,

ik heb die Amon2.2 er nu ook al inzitten.

Kan iemand me de link doorsturne war de laatste beta's van dvb2000 makkelijk te vinden zijn ?

Bedankt,

Stefaan

 
Waar en wie en wat zijn de kosen voor de cam ombouw???

Alle info is welkom

Heb zelf een een irdeto cam versie 2.3 en is volgens mij niet omgebouwd naar alcam of iets dergelijks.

Heb een nokia 9500

Groeten

Ruud1955.

 
Hi,

ik heb hem laten ombouwen in Antwerpen bij een hobyist. Is wle veel werk aan en zeer secuur werk.

Je kan hem oook laten ombouwen bij handelaren...maar dat is duurder...zo'n 150 Hfl geloof ik.

Stefaan

 
De 27c512 kost bij Stuut & Bruin fl 22,30 een ic-voetje fl 1,40 (duure uitvoering) en je heb zelf vast en zeker nog wel wat draad liggen. Dus voor minder dan fl 25,- heb je een hele hoop kijk plezier!!!

 
---- knip---

Dubbelposten is niet de bedoeling maar lukraak zomaar overaal je vraag neer kwakken al helemaal niet.

ff nadenken waco.

Mensen lezen je vraag heus wel.

----

 
Laatst bewerkt:
Sorry helemaal gelijk.

Ik weet inmiddels het antwoord op de vragen die ik had.

Greetz Waco.

 
Hi. Ik heb Amon 2.1 en die draait ook prima met andere dvb2000 versies.. Die zogenaamde aangepaste versie vind ik niet om aan te zien, maar je kunt geloof ik het font wel veranderen.

Mijn favoriete versie blijft V1.80.8.

Je hebt wel de speciale settings nodig! Mocht iemand mij wijzer kunnen maken over hoe je achter de juiste waarde voor de PMC komt dan hoor ik het graag.

Kun je zelf settings maken..

 
Settings maken gaat nou, ik was net wat te snel met die vraag.

Die settingsfile zat bij de soft voor de fun****

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan