nieuwe prog??

R

robin hood

Nieuwe programmer, de Mastera, kan elke kaart proggen.

Dat ruimt wel op! Beter als die 4 losse printen rondom de computer.

 
Waar vinden we wat meer info over deze programmer?

Greetz

Ruff Rider

 
Nou las ik ook al elders dat "Ghostwriter" een programmer voor alle soorten kaarten en bovendien voor een redelijke prijs zal aangeboden worden. Deze zou ook voorzien zijn van een behuizing wat er natuurlijk mooier zal uitzien dan die losse prints.

exDumber

 
@ robin hood,

ik neem aan dat je ergens een artikeltje hebt gelezen over deze nieuwe progger? Kan je een url vermelden of moet ik even naar de kiosk op de hoek?

groeten

Skybobo:)

 
Hallo

Hij is exact hetzelfde als de MasterCrd programmer. & de prijs die ze ervoor vragen Fl. 299,00 lijkt me een beetje overdreven. Een masterCrd heeft een prijs die tussen de Fl. 225,00 & Fl. 250,00 ligt.

Groetjes

Valerie

 
Ik move hem effe naar het programmers en programmersoft forum daar past zo'n discussie iets beter.:)

 
Ghostwriter

is een nieuw te lanceren programmer , waarmee bijna alles gaat qua kaarten programmers.is ook programma onafhankelijk.loopt met bijna ieder programma.

wordt vermoedelijk eind deze maand in pakket opgenomen van de firma satarmy uit duitsland.

deze alleskunner gaat ongeveer 150/160 dm kosten.

en is netjes ingebouwd in een behuizing.

later meer hier over..

__________________

xgabox

Administrator

holland forum

Last edited by xgabox on 12-03-2001 at 22:13

Report this post to a moderator

Dit stond op het Stargateboard

Groetjes,

exDumber

 
De informatie is nog nergens te vinden volgens mij, wie info wil mag mij wel mailen. Ik stuur dan een manual met foto's terug. Ga er morgen zelf mee spelen. Heb dus nog geen ervaring ermee. De berichten erover zijn wel positief.

Prijs ligt zo op ong 250,-. En is compleet met kast inderdaad.

 
Waarschijnlijk een type foutje in de url want ik krijg een dikke 404

Skybobo:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan