Nieuwe PW Direct keys

En we zijn weer terug naar 02.

2B 5D EA XX 38 5F C4 E9

Nu alleen nog een vrouwelijke sprookjesfiguur er tussen zetten, maar dan met 1 letter minder en dat is niet erg want daar heeft ze er toch twee van.;)

 
Jij bent er ook niet een beetje vroeg bij zeg :) 5uur nog wat en dat in de ochtend.

Zijn ze al over dan? dat wil zeggen dat de autoupdate in de box dus goed werkt , ik had vanochtend tenminste nog iets in beeld:)

 
Vroeg? Ach... ik kon weer eens iet slapen c.q. was al weer wakker geworden. En derhalve is de update eigenlijk niet vroeg maar laat want ze veranderen normaliter zelfs nog ietwat vroeger.;)

En yep, ze zijn inderdaad al over want op de 0e kreeg ik geen beeld meer, net voordat ik een nieuwe slaappoging wilde gaan ondernemen viel me dat in en keek ik effe, geen beeld, dus vlug effe update ophalen, uittesten en hier neerpennen.:biggrin:

Overigens qua slaap heeft het me niet geholpen, ik ben pas tegen 08.00 in slaap kunnen vallen.:sad:

 
Even een zijweg vraagje.

Is er ook iemand die key 10 heeft gelogd ??

 
Logisch, PW zend op key 11 uit, dus vandaar dat je die zal loggen.

Key 10 heb ik (nog) niet gezien, maar ik heb ook niet echt lang gelogt (net genoeg om de nieuwe 02 binnen te krijgen).

En check het maar met wallbanger Ilya, PD zit op key 02 en niet op 11.;)

 
@NvBgm

Welke key 10 heb je gelogt?. Waarschijnlijk deze:

[10] 1F 2A AA 48 61 9A .. ..

Deze key 10 wordt gebruikt voor acs 3.84 kaarten.

 
@Harry

Klopt het was inderdaad die key.

 
En alweer een neuer Key :0E 605F3A08A576DFXX

Ze blijfen maar bezig nu :laugh:

 
Nee ze blijven niet bezig, het is gewoon weer zondag geweest en elke zondagnacht is het prijs.:biggrin:

 
En de Dbox heeft zijn werk weer keurig gedaan :)

 
En ook alweer een nieuwe 02 : 08 16 07 64 8e bc 70 xx

 
O ja de cryptische omschrijving voor die laatste byte :)

De omgekeerde snelweg van Andelst naar Rotterdam maar dan hexadecimaal.

 
Weet iemand waarom ik steeds twee verschillende 0C key's log met dezelfde PMK's ?

De rest van de key's is gelijk maar de 0C niet .

Bv:

02 xxxxxxxxxxxxxxxx

06 xxxxxxxxxxxxxxxx

08 xxxxxxxxxxxxxxxx

0A xxxxxxxxxxxxxxxx

0C BF6EXX1C8C630XX4

0C C5XX6FA974D1XA5X

0E xxxxxxxxxxxxxxxx

11 xxxxxxxxxxxxxxxx

Deze lijst verschijnt er dan en ik gebruik dan 8 PMK's om te loggen.

Eerst dacht ik aan een PMK die in een andere groep thuis hoorde maar die heb ik niet kunnen ontdekken.

Weet iemand hoe en waarom ?

 
Sorry Bemmel dan :)

Wat betreft die 0C op dezelfde id en pmk? ik heb geen idee ,ik heb een behoorlijke lijst waarop ik log en eerlijk gezegd niet zo op die key gelet maar kan daarover niets vreemds vinden in mijn logfiles, ook niet in de log van de dbox.

 
Die C5 is voor BetaDigital.

Keys 04 en 0C daar gaan die BD kanalen mee open, let op je hebt 2 setjes nodig om ze allemaal aan te kunnen. Op een funkaart 5-in-1 zet je dan de default providers aan en in default 1 en 2 die BD keys, dat werkt.

 
Euh, ik wil niet lastig doen maar we raken een beetje offtopic geloof ik, deze thread gaat eigenlijk alleen over nieuwe PW direct keys, niet over andere keys die je logt.

Dus graag even verder in het loggen forum of een nieuw topic over keys aanmaken hier.:)

 
Ja ok BT het gaat inderdaad over de PW key's maar wel is het voor mij interresant wat Satslope schrijft want ook log ik een dubbele 04 en 0C key dat zou dus betekenen dat ik tussen de PW key's ook nog een andere zit. Of gebreurd dit op elke pmk voor PW. ??

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan